Šiam projektui panaudota „C-Max“ automobilio bazė, o nuo standartinio modelio pastarasis skiriasi stogo konstrukcija. Joje sumontuota saulės energijos kolektorius, kurį kūrė „SunPower“ korporacija. Kaip teigia gamintojas, uždėjus saulės kolektorių ant stogo, įkrauti automobilio akumuliatorių nepavyktų, pastarieji galėtų surinkti tik 300W-350W energijos. „Ford“ inžinieriai norėdami vis tiek sukurti pilnai įsikraunančias baterijas, ėmė ieškoti sprendimo.
Gamintojas, pradėjęs bendradarbiauti su Technologijos Institutu Atlantoje, sukūrė specialų stogą, kuris sustiprina gaunamą saulės energiją net aštuonis kartus. Norint, kad šviečiant saulei būtų surenkama visa galima energija, „Ford“ taip pat sumontavo sistemą, kuri leis automobiliui judėti į priekį ir atgal, pagal saulės spindulių padėtį. Kompanija teigė, jog visą dieną saulės atokaitoje paliktas automobilis gali surinkti apie 8 kilovatus energijos, o tai atstoja keturias valandas normalaus krovimo. Taip pat šis prototipas turi įprastą, elektriniuose automobiliuose randamą, krovimo lizdą.
Šis automobilis kol kas tėra tik eksperimentas. Suprantama, jog jei ir kada saulės energiją renkantys automobiliai pasirodys rinkoje, jie sulauktų pasisekimo tik saulėtose vietovėse.