Jo teigimu, visos naujienos užpildys segmentus, kuriuose kompanija kol kas savo atstovų neturi.
M. LaNeve'o žodžiais, naujieji automobiliai bus kuriami „dutūkstantųjų kartos“ žmonėms – tiems, kurie gimę apie 1980 metus. Jis atskleidė, kad įmonėje manoma, jog šios kartos vairuotojai nori vairuoti dabar rinkas kaitinančius miesto visureigius.
Be to, „Ford“ manymu, prie tokių automobilių augančio populiarumo prisideda ir mažos kuro kainos, nauji ekonomiški varikliai bei populiarėjančios hibridinės pavaros, dar labiau paryškinančios ekonomiškumo ir tuo pačiu galingumo faktorius.
Kompanijoje galvojama, kad net ir pabrangus degalams, toks klientų mąstymas nepasikeis – jie tiesiog rinksis kompaktiškesnius modelius.
Šiuo metu JAV „Ford“ siūlo krosoverius „Edge“, „Flex“ ir „Escape“ (patarasis Europoje žinomas „Kuga“ vardu) bei didžiuosius visureigius „Explorer“ ir „Expedition“. Europiečiai gali rinktis ir kompaktiškąjį, ant „Fiesta“ bazės sukurtą „EcoSport“.