Legendinio lenktyninio automobilio reinkarnacija „Ford GT“ tapo didžiausia salono žvaigžde, „Ford Mustang Shelby GT350R“ pademonstravo naujojo globalaus „Mustang“ potencialą, o naujas „F-150 Raptor“ nepaliko abejonių, kad pikapų rinkos karalius lieka tas pats.

Ryškių modelių fejerverkas vos neužgožė dar vieno Detroito debiuto – „Ford Liquid Blue“ spalvos. Nuo šiol visi „Ford Performance“ modeliai debiutuos sodraus mėlynumo rūbais, o „Liquid Blue“ tapo oficialia padalinio spalva. Tiesa, taip nudažyti automobiliai nebus parduodami.

„Tokia puiki, kad net negali nusipirkti“, rašė pasaulio automobilių žurnalai ir specializuoti blogai, komentuodami „Ford Performance“ nuostatą „Liquid Blue“ nudažytus modelius naudoti tik jų pristatymui. Įprasta „Ford“ mėlyna ir žydra toliau liks kainoraščiuose, tačiau „Liquid Blue“ rinkoje nebus.

Suprantama, kad visi Detroite parodyti „Ford Performance“ modeliai dėvėjo būtent „Liquid Blue“ spalvos livrėjas.

Naujasis sportinis „Fort GT“ iškart tapo parodos automobiliu Nr. 1 ir buvo apdovanotas geriausio dizaino serijinio automobilio prizu. Formaliai „Ford“ dar neatskleidė šio modelio techninių charakteristikų ir kainų, tačiau jau dabar aišku, kad GT turės 3,5 litro darbinio tūrio V6 „EcoBoost“ variklį, generuojantį, anot „Ford „Performance“, „daugiau nei 600 AG“.

„Ford Mustang Shelby GT350R“ pratęs galingiausių „Mustang“ modifikacijų dinastiją. Šio ristūno širdis – visiškai naujas 5,2 litro darbinio tūrio 8 cilindrų „Voodoo“ serijos variklis. Jame taip pat debiutuos adaptyvi pakaba „MagneRide“. Beje, pirmasis šios modifikacijos egzempliorius jau parduotas aukcione JAV už milijoną dolerių.

Labai blogas pikapų rinkos berniukas „F-150 Raptor“ greičiausiai tapo dar piktesnis, nepaisant kur kas civilizuotesnės išvaizdos. Pikapas galės pasigirti tuo pačiu 3,5 litro darbinio tūrio šešių cilindrų „EcoBoost“ varikliu kaip ir GT, tačiau jo galia bus padoresnė – apie 450 AG. Dabartinės kartos „F-150 Raptor“ jėgainė generuoja 411 AG ir tai yra ekstremaliausias pikapas pasaulyje.

Bent vieno iš šių debiutų būtų užtekę bet kuriai parodai papuošti, todėl nenuostabu, kad „Ford Performance“ Detroite neparodė dar vieno nekantriai laukiamo kūdikio - „Ford Focus RS“.

Jo bandymų kursas jau yra iš esmės užbaigtas, todėl debiuto tikimasi artimiausiu metu. Manoma, kad naujojo RS jėgainė bus 2,3 litro darbinio tūrio keturių cilindrų „EcoBoost“ turbininis variklis, kurio galia sieks 325 ar net 350 AG. „Ford“ neneigia, kad RS turės visiškai naują visų ratų varančiąją sistemą, kuri vėliau bus diegiama ir kituose koncerno modeliuose.

Žinoma, „Ford Focus RS“ pirmiausia bus pademonstruotas „Liquid Blue“ spalvos rūbu.

Sek svarbiausias automobilių pasaulio naujienas: nuo naujo „Bugatti" modelio iki KET pasikeitimų. Nestabdyk – prisijunk prie DELFI Auto draugų „Facebook“!

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (6)