„Ford Fusion“ siūlomas su prisitaikančia pastovaus greičio kontrole, jis gali pats surasti laisvą vietą stovėjimo aikštelėje ir ten sustoti be jokio žmogaus įsikišimo. Vis dėlto šios sistemos nepakanka, kad automobilis savarankiškai važinėtų miesto gatvėse.
Tad „Ford“ inžinieriai dar labiau patobulino serijinį modelį – pritaikė keturis infraraudonųjų spindulių jutiklius, kurie skanuoja matomą kelią net 2,5 milijono kartų per sekundę. Šie jutikliai skleidžia infraraudonuosius spindulius, o jiems sutikus kliūtį, atsispindi ir sugrįžta į jutiklį. Šitaip kiek daugiau nei 60 metrų spinduliu yra kuriamas detalus 3D žemėlapis, padedantis automobiliui suprasti aplinką.
Jutikliai yra labai jautrūs, tad jie atpažįsta praktiškai viską – tiek judančius objektus, tiek esančias kliūtis kelio ruože. Jie gali atskirti popierinį maišelį ir tai nelaikyti kaip esančios kliūties, tačiau jei kelio ruože atsiras mažas gyvūnėlis, jutikliai kaip mat juos atpažins.
Mičigano Universiteto robotikos ir automatikos tyrimų komanda ir toliau dirbs su šiais jutikliais bei bandys juos priversti veikti dar geriau.