Naujoji pagalvė yra U formos ir tvirtinama prie lubų salono galinėje dalyje, iškart už priekinių sėdynių maksimaliai atstumtoje padėtyje. Už sistemos darbą atsakingas atskiras procesorius, surenkantis ir analizuojantis informaciją iš jutiklių, pavyzdžiui, ar pastatyta vaikiška kėdutė, ar apskritai kas nors sėdi antroje sėdynių eilėje.
Pastaruoju atveju „Ford“ siūlo naudoti tiek įprastus svorio jutiklius, tiek infraraudonuosius jutiklius ir netgi vaizdo kameras.
Kada tokia saugos pagalvė gali pasirodyti serijiniuose automobiliuose, nepranešama.
Dabar „Ford“ automobiliuose „Mondeo“ ir „Explorer“ gale sėdintiems keleiviams skirti pripučiami saugos diržai, mažinantys rimtų krūtinės ląstos traumų tikimybę.
Be to, „Toyota“ keleivių galvoms apsaugoti galinėje sėdynėje sugalvojo saugos pagalves, kurios avarijos metu prisipučia priešais automobilio galinį stiklą. Pirmą kartą tokios pagalvės pasirodė „Toyota iQ“.
Taip pat šis Japonijos gamintojas išbandė pagalves, išsiskleidžiančias per galinės sėdynės vidurį. Analogišką pagalvę, tik skirtą priekinei sėdynių eilei, turi koncernas „General Motors“.