Kampuotojo visureigio pardavimai per paskutinius penkerius metus išaugo tris kartus iki 12 tūkst. vnt. 2013 m., o prabangiausia jo versija G65 AMG su V-12 turbininiu varikliu yra viena brangiausių visoje „Mercedes-Benz“ gamoje. 2015 m. „Mercedes-Benz“ ketina smarkiai atnaujinti savo visureigių šeimą, tačiau G klasės modelio išvaizda neturėtų smarkiai keistis. „Daimler“ vadovas Dieteris Zetsche mano, jog šis visureigis turėtų atrodyti taip, kaip dabar. Anot jo, šiam automobiliui nereikia apsimetinėti, G klasė yra tikrasis visureigis.
Kariško visureigio pagrindu sukurtas G klasės modelis yra puikus pavyzdys, jog madų ignoravimas gali būti naudingas. Kito legendinio visureigio „Land Rover Defender“ gamyba bus nutraukta maždaug po metų, tuo tarpu G klasė ir toliau bus siūloma pirkėjams. Šis kampuotas funkciškos išvaizdos visureigis išties išsiskiria gatvėje tarp aptakių modernių automobilių. Po šiurkščia išvaizda slepiasi patogus ir ištaigingas interjeras, kuriame galima rasti ir šildomas odines sėdynes, ir „Comand Online“ sistemą su 7 colių ekranu ir navigacijos funkcija. Dėl to G klasės modelį greičiau galima rasti didmiesčių gatvėse nei užmiesčio klampynėse.
G klasės modelis yra pirmasis ir brangiausias „Mercedes-Benz“ visureigis, daugiausiai šių automobilių – apie 20 proc. – parduodama JAV rinkoje. Daugiau nei pusė visų parduodamų G klasės visureigių yra itin brangios AMG versijos. Tiesa, jau artimiausiu metu jis sulauks daugiau konkurencijos iš kitų prestižinių markių: „Maserati“ 2015 m. pasiūlys visureigį „Levante“, o 2016 m. savo visureigį pristatys „Bentley“. „Lamborghini“ visureigis taip pat jau ne už kalnų, o „Rolls-Royce“ atstovai pripažino irgi svarstą visureigio gamybos galimybę. Visgi G klasės produkto vadovas Gunnaras Guethenke šių modelių nelaiko varžovais, nes pravažumu jie nė iš tolo neprilygsta G klasei. Anot jo, šis visureigis siūlo išskirtinį bekelės galimybių bei prabangos derinį.
Nors dauguma G klasės pirkėjų taip ir nenuvažiuoja nuo asfalto, „Daimler“ deda daug pastangų siekdamas užtikrinti šio visureigio pravažumą. Alpėse įrengtoje bandymų trasoje G klasės visureigis įveikia slidžias uolas, kur net pėsčiomis lipti būtų sunku, ir nesustoja ore pakibus priekiniam ratui. Jis be vargo įveikia 45 laipsnių nuolydį bei „perbrenda“ daugiau nei pusės metro gylio balą. G klasė vis dar naudoja klasikinę rėminę konstrukciją, kuomet dauguma visureigių šiandien perėjo prie modernesnės kėbulinės architektūros.
G klasės visureigis nuo pat debiuto gaminamas Grazo mieste Austrijoje esančioje „Magna Steyr“ gamykloje. Čia žmonės, o ne robotai, atlieka apie 4 tūkst. taškinio suvirinimo operacijų, o jų suvirinamų siūlių ilgis siekia kone 5 metrus. Odiniai G klasės sėdynių apmušalai taip pat siuvami rankomis. Nepaisant D.Zetsche noro išsaugoti klasikinę G klasės išvaizdą, Vokietijos gamintojas turės imtis priemonių siekdamas įgyvendinti griežtėjančius pėsčiųjų saugumo bei aplinkos taršos reikalavimus. Būtent 2016 m. įsigaliosiantys reikalavimai paskatino „Jaguar Land Rover“ apsispręsti dėl „Defender“ gamybos nutraukimo. Kalbama, kad siekdamas padidinti G klasės stabilumą ir norėdamas padaryti saloną erdvesnį gamintojas svarsto galimybę net 10 cm praplatinti visureigio kėbulą bei kiek sužeminti jo stogą.
Nors visureigių pardavimai auga greičiau nei visa rinka, „IHS Automotive“ prognozuoja, kad „tikrųjų“ rėminių visureigių dalis sumažės nuo 5 proc. 2014 m. iki 4,1 proc. 2020 m. Aplinkos sauga susirūpinę vairuotojai pripažįsta, kad tokie „valgūs“ gremėzdiški visureigiai nėra šiuolaikiška transporto priemonė, tačiau G klasės gerbėjai nenori jokių pokyčių, nes jie sunaikintų G klasės legendą.