Visais ratais varomas automobilis po kapotu turi penkių litrų darbinio tūrio V8 variklį su kompresoriumi, kurio galia, palyginus su „Jaguar F-Type R“ versija, pakilo nuo 550 iki 575 AG, o maksimalus sukimo momentas – nuo 680 iki 700 Nm.
Variklio galią ratams perduoda modernizuota aštuonių laipsnių automatinė pavarų dėžė.
Stengdamiesi riboti automobilio svorį, jo konstruktoriai panaudojo iš anglies pluošto ir keramikos mišinio pagamintus specialius stabdžių mechanizmus, montuojami palengvinti 20 colių ratlankiai. Automobilio stogas sukurtas iš stiklo pluošto.
Gamintojo teigimu, „Jaguar F-Type SVR“ patobulėjo dėl atnaujintos išmetimo sistemos. Be to, inžinieriai modernizavo pakabą, pritaikė naujus amortizatorius ir stabilizatorius.
SVR modifikacija taip pat išsiskiria unikalaus dizaino spoileriais ir galiniu difuzoriumi.
Prekyba „Jaguar F-Type SVR“ prasidės vasarą, o jo kaina turėtų startuoti ties 142,5 tūkst. eurų atžyma.