Visais ratais varomas automobilis po kapotu turi penkių litrų darbinio tūrio V8 variklį su kompresoriumi, kurio galia, palyginus su „Jaguar F-Type R“ versija, pakilo nuo 550 iki 575 AG, o maksimalus sukimo momentas – nuo 680 iki 700 Nm.

Variklio galią ratams perduoda modernizuota aštuonių laipsnių automatinė pavarų dėžė.

Iki 100 km/val. automobilis įsibėgėja per 3,5 sekundės, o maksimalus jo greitis siekia 322 km/val. (kupė, svoris – 1705 kg) arba 314 km/val. (rodsteris, svoris – 1720 kg).

Stengdamiesi riboti automobilio svorį, jo konstruktoriai panaudojo iš anglies pluošto ir keramikos mišinio pagamintus specialius stabdžių mechanizmus, montuojami palengvinti 20 colių ratlankiai. Automobilio stogas sukurtas iš stiklo pluošto.

Gamintojo teigimu, „Jaguar F-Type SVR“ patobulėjo dėl atnaujintos išmetimo sistemos. Be to, inžinieriai modernizavo pakabą, pritaikė naujus amortizatorius ir stabilizatorius.

SVR modifikacija taip pat išsiskiria unikalaus dizaino spoileriais ir galiniu difuzoriumi.

Prekyba „Jaguar F-Type SVR“ prasidės vasarą, o jo kaina turėtų startuoti ties 142,5 tūkst. eurų atžyma.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)