Vokietijos įmonė, daug metų besirūpinusi automobilių sėdynių tiekimu įvairiems automobilių gamintojams, o taip pat ir automobilių entuziastams, liepos 29-ąją pateikė paraišką dėl bankroto bylos iškėlimo, kurią iškart patvirtino Vokietijos teismas ir įmonei numatė savarankišką bylos administravimą.
Ar tai įmonės eros pabaiga, ar tik trumpas sustojimas, kol kas neaišku. Taip pat neaišku, kaip šis veiksmas paveiks pačią „Recaro“ įmonę, kuri iki šiol teikė sportines automobilių sėdynes tokiems gamintojams kaip BMW, „Ford“, „Volkswagen“ grupės automobiliams ir kitiems gamintojams.
Apie įmonės iškeltą bankroto bylą pranešęs „Autocar“ portalas informuoja, kad kol kas įmonės darbuotojai apie bankrotą nebuvo informuoti, tačiau 215 darbuotojų atstovaujanti „IG Metall“ profesinė sąjunga jau pareikalavo, kad įmonės vadovybė darbuotojus supažindintų su situacija.
2020 m. sausį „Recaro Automotive“ paskelbė, kad pardavė savo verslą „Raven Acquisitions LLC“ - privačiai investicinei korporacijai, įsikūrusiai Detroite, Mičigano valstijoje, jungtinėse Amerikos Valstijose. Tuo metu „Recaro“ pranešė, kad 2019 m. gavo apie 150 mln. dolerių pajamų, ir teigė, kad naujasis savininkas leis bendrovei teikti pirmenybę sėdynių gamybai „su trumpesniais ir greitesniais sprendimų priėmimo procesais, leidžiančiais lanksčiau prisitaikyti prie rinkos reikalavimų“. Šiuo metu neaišku, kokie finansiniai žingsniai lėmė nemokumą.
Liepos 30 dieną taip pat pranešta, kad penktą kartą paraišką dėl bankroto bylos iškėlimo pateikė ir automobilių ratlankius gaminanti Vokietijos įmonė „BBS Autotechnik“. Tai jau penktas kartas, kada įmonė praneša apie bankroto bylą nuo 2007 metų.