„Nissan Nordic Europe, OY“ kompanija kasmet skelbia geriausiųjų atstovybių sąrašą. Tai atstovybės, kurios geriausiai laikosi nustatytų gamintojo gairių, užtikrina aukštą „Nissan“ klientų pasitenkinimo indeksą bei tinkamai atstovauja pačiam ženklui. Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje veikia keturiolika „Nissan“ atstovybių.

„Aš labai didžiuojuosi savo komanda. Tokio lygio apdovanojimas įrodo, kad įmonė puikiai įgyvendina gamintojo programą ir atitinka visus reikalavimus, – komentavo UAB „Fakto“ autocentro vadovas Donatas Rutkauskas. – Pastaruosius kelerius metus „Nissan“ skiria daug dėmesio klientų pasitenkinimui bei gamintojo pažado klientams įgyvendinimui, todėl skiriant geriausio apdovanojimą, atsižvengiama į klientų atsiliepimus tiek perkant automobilį, tiek apsilankius servise. Džiugu, kad mūsų indėlis yra svarus, o Lietuva yra antroje vietoje Europoje pagal „Nissan“ klientų pasitenkinimo lygį.“

Nuo 2005 metų veikianti „Nissan“ atstovybė UAB „Fakto“ autocentras 2014 metais pripažinta geriausia visame Skandinavijos ir Baltijos šalių regione, o jos darbuotojai ne kartą apdovanoti geriausiais serviso ir pardavimų kategorijose. Šių metų „Nissan“ atstovybių suvažiavime UAB „Fakto“ autocentro darbuotojas Remigijus Akmenskas išrinktas geriausiu serviso priėmėju Baltijos šalyse.

Lietuvos įmonė pelnė geriausios atstovybės Baltijos šalyse apdovanojimus 2008 m., 2009 m., 2013 m., 2014 m ir 2018 metais. 2014 metais ji tapo geriausia Skandinavijos ir Baltijos šalių regione bei viena geriausių „Nissan“ atstovybių pasaulyje, kurią pasveikino tuometinis „Nissan“ koncerno vadovas Carlosas Ghosnas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (3)