„Golf GTD Variant“ montuojamas 2.0 l darbinio tūrio 184 AG galios TDI variklis išvysto iki 380 Nm sukimo momentą, o iki 100 km/val. įsibėgėja per 7,9 sek. Vidutinės degalų sąnaudos 100 km kelio – 4,4 l dyzelino
Sportiškumas atsiskleidžia išorės dizaine. Tą pabrėžia GTD buferiai, korinės struktūros radiatoriaus grotelės, tamsinti galiniai žibintai ir slenksčiai su apšvietimu. Išvaizdos padailinimus užbaigia 17 colių Curitiba lengvo lydinio ratlankiai, juodos stogo bagažinės sijos ir chromo spalvos sudvejintas išmetimo sistemos atvamzdis.
Standartinėje GTD universalo komplektacijoje taip pat yra biksenoniniai priekiniai žibintai, 15 mm žeminta sportinė važiuoklė ir sportiškai suderintas adaptyvinis vairo stiprintuvas.
Atvėrus dureles ir peržengus lemputėmis šviečiantį slenkstį, žvilgsnį prikausto juoda danga aptraukti statramsčiai bei stogas, žavi dekoratyvinių elementų gausa, įskaitant nerūdijančio plieno spalvos pedalų antdėklus.
Daugiafunkcinis sportinis vairaratis papuoštas aliuminio spalvos dekoru, o pavarų perjungimo svirtis primena golfo kamuoliuką.
„Golf GTD Variant“ universalas papildomai gali būti tiekiamas su 18 colių Nogaro lengvo lydinio ratlankiais ir dviejų galimų rūšių oda trauktomis sėdynėmis. Už papildomus 965 eurus galima įsigyti sporto ir dizaino paketą, kurį sudaro 18 colių Nogaro lengvo lydinio ratlankiai, raudona spalva nudažytos stabdžių diskų apkabos ir tamsinti langų stiklai.
„Golf GTD Variant“ pristatymas visuomenei numatytas Ženevos autosalone, o užsakymai priimami jau dabar. Automobilio kaina prasideda nuo 31 795 eurų.
Sek svarbiausias automobilių pasaulio naujienas: nuo naujo „Bugatti" modelio iki KET pasikeitimų. Nestabdyk – prisijunk prie DELFI Auto draugų „Facebook“!