„Pastaruosius kelerius metus deramės su automobilių gamintojų bendruomene. Mes tikrai žavimės šiomis technologijomis ir norime jas propaguoti dėl visų privalumų, saugumo ir patogumo, tiesiog norėdami, kad pasaulis būtų geresnė vieta. Tačiau taip pat žinome, kad norint tai pasiekti, reikia komandos. Reikia partnerių, kurie savo klasėje yra geriausi ir geriausiai išmano tai, ką daro“, - sakė „Google“ savarankiškai važinėjančių automobilių projekto direktorius Chrisas Urmsonas.

Ch. Urmsonas pažymėjo, kad neišvaizdūs „Google“ prototipai, neprilygstantys prabangiam koncepciniam savarankiškai važiuojančiam automobiliui F015, kurį praėjusią savaitę pristatė „Mercedes“, nebūtinai atspindi galutinį jų gaminio dizainą.

„Google“ prototipą jis apibūdino kaip automobilį, kuris su laiku tobulės.

„Žinome, kad yra žmonių, kurie žino, kaip tai padaryti. Automobilių pramonė yra tikrai gerai nusistovėjusi. Iš praėjusio šimtmečio jie gavo tiek sunkiai laimėtų pamokų, kad paprasčiausiai būtų arogantiška, jeigu mes įšoktume ir pareikštume, kad galime padaryti geriau. Tikrai, taip nėra. Mes turime konkrečios patirties ir kompiuterių mokslo žinių, kurias norime pasiūlyti, sprendžiant kai kurias tikrai sunkias technologijų problemas. Tuomet mes galime jas suderinti su ta patirtimi, kurią turi Detroitas ir kiti automobilių centrai visame pasaulyje“, - teigė Ch. Urmsonas.

Ch. Urmsonas pažymėjo, kad savarankiškai važiuojantys automobiliai yra „transformacinis“ transporto evoliucijos momentas ir galimybė važinėtis mašina akliems, pagyvenusiems ar neįgaliems asmenims, kurie negali patys vairuoti.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (2)