Automobilis Lietuvoje užtruks tik savaitę ir keliaus į Estiją – šis laikas skirtas visiems, kurie nori naujieną pamatyti gyvai. Po Europoje įsikūrusias „Maserati“ atstovybes šiuo metu keliauja vos du tokie priešserijinės gamybos automobiliai. Šią savaitę potencialūs pirkėjai gali tik apžiūrėti naująjį „Ghibli“, o automobilio bandymų dar teks palaukti iki rugsėjo antros pusės, kai pardavėjai ilgesniam laikui gaus jau serijinį modelį.
Šis pavadinimas nėra naujas „Maserati“ istorijoje - kompanija anksčiau „Ghibli“ gamino 1967-1973 m. bei 1992-1997 m. Tačiau Lietuvoje demonstruojamas keturių durų sportinis sedanas „Ghibli“ – visiškai naujas dabartinės „Maserati“ gamos modelis, kuris debiutavo balandį Šanchajaus automobilių parodoje. Jis perėmė didesniojo, apie 0,5 mln. Lt kainuojančio „Quattroporte“ dizaino akcentus, tačiau už jį yra mažesnis, lengvesnis, dinamiškesnis ir bene svarbiausia – perpus pigesnis.
Didžiausia naujiena variklių gamoje – dyzelinis 3.0 l V6 agregatas su turbokompresoriumi. Tai yra pirmasis turbodyzelinis modelis visoje „Maserati“ istorijoje. Turbodyzelinis V6 išvysto 275 AG, o 100 km/val. greitį pasiekia per 6,3 sek. Šio modelio vidutinės degalų sąnaudos siekia 6,0 l/ 100 km, o CO2 emisijos lygis – 160 g/km.
Taip pat bus galima rinktis ir benzininį 3.0 l V6 (330 arba 410 AG) variklį. Naujasis sedanas pirkėjams bus siūlomas su aštuonių pavarų automatine pavarų dėže ir pasirinktinai su galinių aba visų keturių varomų ratų sistema Q4. Galingesnė benzininė versija „Ghibli S“ su dviguba turbina ir visų ratų sistema 100 km/val. greitį galės pasiekti per 4,8 sek.
Ambicingi pardavimų planai
Praėjusiais metais teisė pirmą kartą šalyje atstovauti „Maserati” prekės ženklui suteikta įmonių grupei „Modus grupė“. Šios markės salonas duris atvėrė prieš keletą mėnesių. Kompanija per šį laiką spėjo parduoti 3 automobilius – vieną „GranCabrio“ ir porą „GranTurismo“ kupė, kurių pirkėjai buvo du lietuviai ir vienas baltarusis.
Kartu su salono atsidarymu Lietuvoje debiutavęs naujasis „Quattroporte“ kol kas pirkėjų nespėjo sudominti, o su „Ghibli“ siejamos kur kas didesnės viltys. R. Gineikos teigimu, Baltijos šalyse planuojami šio modelio pardavimai – 100 vnt. per metus, iš kurių apie 30 vnt. turėtų tekti Lietuvai.
Svarbiausiais naujojo itališko sedano varžovais įvardijami „Audi A7“, „Mercedes-Benz CLS“ ir „Jaguar XF“.
Žvelgiant pasauliniu mastu, gamintojai tikisi, kad „Ghibli“ sedano debiutas padės „Maserati“ įgyvendinti pagrindinį tikslą – metinius pardavimus padidinti iki 50 tūkst. automobilių.
Pagrindinis naujienų portalas Lietuvoje DELFI jau turėjo galimybę išbandyti šį modelį Italijoje, Toskanos regione. Pažintis su naujuoju „Maserati Ghibli“ – jau šį šeštadienį, DELFI Auto rubrikoje.