Dėl netaršios ir tyliai veikiančios elektrinės pavaros šis modelis yra išskirtinis įmonėms, kurių pagrindinė veikla susijusi su pristatymais miestuose. Be to, „eDaily“ papildžius vis populiarėjančių elektromobilių asortimentą, iš esmės prisidedama prie transporto priklausomybės nuo iškastinio kuro mažinimo.

„Elektra – tai ateitis, ir mes norime, kad elektrifikacija būtų prieinama visiems mūsų klientams. Naujasis „eDaily“ yra vienas svarbiausių „Iveco“ produktų kūrimo strategijos ir perėjimo prie netaršių pavarų plano elementų. Siekiame užtikrinti galimybę visą pageidaujamą atstumą nuvažiuoti naudojantis tik elektros energija ir tuo pačiu išsaugoti tas savybes, dėl kurių mūsų transporto priemonės yra vertinamos: tvirtumą, patikimumą, universalumą, apkrovą ir našumą.

Naujasis „eDaily“ pasižymi daugybe variacijų, išsiskiria visiškai modulinių akumuliatorių komplektu ir pritaikomumu įvairioms transformacijoms bei naudojimo atvejams, be to, suteikia galimybę klientams atlikti užduotis naudojantis tik elektros energija“, – pažymi Ernestas Jakubonis, „Iveco“ atstovybės pardavimo ir rinkodaros vadovas Baltijos šalyse.

Automobilį jau galima užsisakyti visoje Europoje, o pristatymai startuos nuo 2023 metų pradžios.

Iveco eDaily

Tas pats „Daily“, tik elektrinis

Neatsiliekant nuo mobilumo raidos ir derinantis prie naujų daugelio Europos didmiesčių reikalavimų transportui, „Iveco“ siūlo plataus pritaikymo nulinės taršos sprendimą. „eDaily“ – bet kuriame mieste tinkamas furgonas, pasižymintis ir tuo, kad yra vienintelė lengvoji komercinė transporto priemonė, galinti vežti iki 20 m3 krovinius, atlaikyti iki 4,6 t naudingosios apkrovos ir vilkti iki 3,5 t. priekabą.

Elektrinės pavaros našumas atitinka dyzeliniais motorais aprūpintų furgonų rodiklius: maksimali automobilio galia siekia 140 kW (190 AG), o sukimo momentas – 400 Nm. Elektrinis furgonas gali įsibėgėti iki 120 km/val. greičio.

Važiavimo galimybes pagerina tai, kad elektros variklio maksimalus sukimo momentas pasiekiamas vos spustelėjus akceleratorių. Prireikus daugiau galios, vairuotojai gali pasinaudoti papildomu pastiprinimu, suaktyvindami išskirtinę „eDaily“ funkciją „Hi-Power“.

Energijos suvartojimą galima optimizuoti naudojant važiavimo parinkčių valdiklį „Driving Mode Selector“, kuris leidžia arba išgauti maksimalią galią, arba apriboti galios naudojimą. „One-Pedal Drive“ režimas palengvina važiavimą ir stabdžių kinetinę energiją regeneruoja į akumuliatorių, taip sumažindamas energijos sąnaudas ir stabdžių trinkelių nusidėvėjimą.

Furgone montuojami moduliniai akumuliatoriai leidžia pasirinkti geriausiai poreikius atitinkantį viena įkrova galimą nuvažiuoti atstumą. Akumuliatorių konfigūraciją galima keisti per visą transporto priemonės naudojimo laiką.

„eDaily“ yra nuolatos prijungtas prie interneto ir leidžia optimizuoti įveikiamą nuotolį, vairavimo ypatybes bei veikimo laiką, taip pat nuotoliniu būdu galima valdyti jo įkrovimo operacijas bei temperatūrą salone. Išankstinis kondicionavimas leis dar prieš kelionę nusistatyti norimą transporto priemonės salono temperatūrą, kol ji dar prijungta prie įkroviklio.

Automobilio patikimumas ir elektrinės pavaros ypatybės užtikrina itin konkurencingas eksploatavimo išlaidas, taip pat ir dėl gerokai mažesnių techninės priežiūros ar remonto išlaidų palyginus su vidaus degimo varikliu varoma versija.

Iveco eDaily

Pritaikomas visoms užduotims

„eDaily“ siūlomi furgono, bortinio sunkvežimio, važiuoklės su dviguba kabina ir važiuoklės be kabinos kėbulo. Automobilio maksimalus leidžiamas svoris gali siekti nuo 3,5 iki 7,2 tonos, taip pat galimos sudvigubintų ratų versijos su įvairiomis aukščio ir bazės ilgio parinktimis.

Visos standartinio „Daily“ technologijos ir komforto funkcijos yra ir elektriniame modelyje, įskaitant išmaniąją pneumatinę pakabą „Air-Pro“. „eDaily“ yra vienintelė elektrinė lengvoji komercinė transporto priemonė su alternatyviu galinės ašies perdavimo skaičiumi 50C (3.6 arba 4.44) ir 72C versijose (4.3 arba 5.13), akcentuojant arba produktyvumą, arba efektyvumą. Elektromobilis gali pajudėti iki 30 proc. įkalnėje.

Šaldytuvams, kranams ir kitoms kėbulo modifikacijoms, net ir pačių reikliausių sričių, tokių kaip atliekų surinkimo, numatytas iki 15 kW galios perdavimo įrenginys PTO (Power Take OFF). Elektros tinklo energija gali būti nukreipiama ant „eDaily“ sumontuotai papildomai įrangai maitinti, prijungus transporto priemonę prie įkroviklio ar paprasto elektros lizdo. Maitinimo šaltinis iš pagrindinių akumuliatorių suteikia galimybę naudoti įrangą net tada, kai elektrinis variklis yra išjungtas.

„eDaily“ gali būti montuojami 1, 2 arba 3 akumuliatorių paketai. 37 kWh talpos modulinis akumuliatorių paketas pasižymi aukščiausio lygio energijos tankiu (265 Wh/kg elemente) ir geriausia savo klasėje vartojama energija – 95 %. Jiems suteikiama 8 metų ir iki 250 000 km nuvažiuotų kilometrų garantija, įskaitant pakeitimą, energijos talpai nukritus žemiau 80 proc.

Elektromobilio įkrovimo parinktys apima greitąjį įkrovimą 80 kW galia. Tuomet vos per 30 minučių galima įkrauti energijos 100 km nuvažiuoti.

Įkrovimas gali būti valdomas naudojantis specialia programėle. Taip pat įkrovimo prievade, po slenkamu gaubtu, saugančiu kištuką nuo vandens ir dulkių, yra LED indikatorius rodantis įkrovimo būseną ir energijos lygį.

Nuolat prijungtas

„eDaily“ yra nuolat prijungtas prie interneto. Tai padidina automobilio valdytojų produktyvumą ir vairuotojų gerovę: suteikiant galimybę keistis duomenimis realiuoju laiku ir užtikrinant prieigą prie visų „Iveco“ paslaugų. Integruota programinė įranga reguliariai atnaujinama nuotoliniu būdu.

Transporto priemonės generuojami realiojo laiko duomenys nuotoliniu būdu stebimi „Iveco“ dispečerinėje. Aktyvi ir prognozuojamoji diagnostika leidžia išvengti neplanuotų sustojimų ir laiku suplanuoti techninę priežiūrą.

Programėlė „eDaily Routing“ numato transporto priemonės nuvažiuojamą atstumą, reikalingą įkrovą, kad pasiektumėte tikslą, ir tikslų atvykimo laiką. Nuotolio užtikrinimo įspėjimo funkcija aktyviai įspėja transporto priemonių parko vadovą, kai likusi akumuliatoriaus įkrova artėja prie kritinės ribos arba kai iškyla su įkrovimu susijusi problema.

Norint optimizuoti energijos suvartojimą, transporto parko vadovas gali iš anksto nustatyti važiavimo ir regeneracinius režimus. Išmanusis įkrovimo valdymas padeda naudotojams suplanuoti įkrovimą patogiausiu laiku.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją