„Tai atsisveikinimas su legenda. Dėl rinkos specifikos naujų „Type R“ kartų ateitį Europoje kol kas gaubia nežinia. Tačiau faktas, kad tokio automobilio, koks buvo šios kartos „Civic Type R“ - su 320 AG turbininiu varikliu ar mechanine pavarų dėže – nebematysime. Tokie automobiliai – tarsi nykstanti rūšis, įrašyta į automobilių istorijos raudonąją knygą“, – teigė „Nippon Auto“ vadovas Gediminas Saudargas.
Penktosios kartos „Civic Type R“ pristatytas 2017 metų Ženevos automobilių parodoje. Tais pačiais metais „Civic Type R“ pasiekė ir serijinių priekiniais ratais varomų automobilių rato rekordą Nürburgring Nordschleife trasoje.
Per gamybos laikotarpį „Civic Type R“ ne kartą atnaujintas. Pastarojo atnaujinimo metu rinkai pristatytas „Type R suaugusiems“ – „Sportline“ komplektacijos modelis. Jis siūlomas su mažesniu galiniu sparnu, santūresniu juodos spalvos salonu bei 19 colių lengvo lydinio ratlankiais. Spalvų gamą papildė ryški matinė „Racing Blue“ spalva.
Nepaisant atnaujinimų, „Civic Type R“ liko ištikimas klasikinių „karštųjų hečbekų“ formulei – puikus svorio pasiskirstymas, tikslus valdymas ir mechaninė pavarų dėžė.
„Civic Type R“ iki 100 km geba įsibėgėti per 5,6 sekundės. Tačiau modelio dinaminės savybės puikiai išryškėja važiuojant trasoje ar vingiuotais keliais. Modelis taip pat turi tris skirtingus akceleracijos, pakabos ir vairo stiprintuvo nustatymus, pritaikytus kasdieniam važiavimui mieste, ar sportiškam pasilakstymui trasoje.
„Šios kartos „Type R“ neaukojo praktiškumo vardan sportiškumo - modelis buvo siūlomas su penkiomis durelėmis ir bene didžiausia bagažine tarp šios kartos hečbekų. Galima teigti, jog tai sportiškiausias automobilis, kurį patogu vairuoti kasdien“, – teigė G. Saudargas.