„Naujieji „Jazz Hybrid“ – kitoks žvilgsnis į miesto automobilių segmentą. Automobilyje įdiegta pažangi „e:HEV“ sistema, išskirtinis dėmesys skirtas vairuotojų ir keleivių komfortui, visose komplektacijose diegiamas „Honda Sensing“ vairuotojų pagalbos sistemų rinkinys, o multimedijos sistemos galimybės išmanumu prilygsta aukščiausios klasės automobiliams“, – teigė UAB „Nippon Auto“ komercijos vadovas Artūras Vilpišauskas.
Greta „Jazz Hybrid“ modelio debiutuoja ir „Jazz Crosstar“ versija. „Crosstar“ – alternatyva miesto visureigių bei „krosoverių“ segmentui. Automobilis pasižymi aukštesne prošvaisa, papildomais kėbulo apsaugos elementais, drėgmei atspariomis sėdynėmis bei kitais aktyviam gyvenimui pritaikytais elementais.
Naujos kartos „Jazz“ siūlomi su hibridine pavara. Mieste, kur daugiausia važiuojama stabdant ir vėl akseleruojant, sistema padeda sumažinti degalų sąnaudas, mažina aplinkos taršą, o elektros variklis užtikrina maksimalų sukimo momentą net esant mažiems sūkiams. Skirtingai nuo benzininių modelių, automobiliuose su hibridine pavara vairuotojui nereikia ieškoti maksimalios galios perdavimo „taškų“ – sklandi akseleracija užtikrinama vos pajudėjus nuo šviesoforo ar važiuojant nedideliu greičiu.
Naujųjų „Jazz“ modelių ratus suka benzininis 1,5 l i-VTEC bei du elektriniai varikliai. Bendra hibridinės sistemos galia – 109 AG, maksimalus sukimo momentas – 280 Nm, todėl automobiliui įsibėgėti iki 100 km/val. pakanka 9.4 sekundės. WLPT ciklu, „Jazz Hybrid“ degalų sąnaudos siekia 4,5 l / 100km („Jazz Crosstar“ - 4,8 l /100 km).
„Jazz“ modeliai ir toliau išlieka tarp erdviausių miesto automobilių. Naudojant sutvirtintą plieną, priekinių statramsčių plotis sumažėjo perpus (nuo 116 mm ankstesniame modelyje iki 55 mm). Dideli automobilio stiklai, patogi sėdėsena ir minimalistinis prietaisų skydelio dizainas sukuria išskirtinės erdvės įspūdį. Automobilio bagažinės tūris siekia 289 l, o atlenkus galines sėdynes padidėja iki 1199 l. Dėl patobulintos garso izoliacijos ir naujos kėbulo konstrukcijos triukšmo lygis lyginant su ankstesniu modeliu sumažėjo daugiau nei 10 proc.
Naujieji „Jazz Hybrid“ siūlomi su 10 saugos pagalvių sistema, įskaitant dvi naujas galines šonines saugos pagalves, įrengtas galinėse sėdynėse, ir naują centrinę saugos pagalvę priekinėje sėdynėje. Pastaroji apsaugo sėdinčiuosius priekinėse sėdynėse nuo susidūrimo vienas į kitą.
Visų komplektacijų „Jazz“ modeliai siūlomi su „Honda Sensing“ pagalbinių saugos sistemų rinkiniu. „Honda Sensing“ apima tokias funkcijas kaip kelio ženklų atpažinimas, aklosios zonos stebėjimas, adaptyvi pastovaus greičio palaikymo sistema, nuokrypio iš eismo juostos stebėsena ar automatinis tolimųjų šviesų perjungimas.
„Jazz“ multimedijos rinkinį automobilyje sudaro skaitmeninis 7 colių prietaisų skydelis bei 9 colių liečiamas ekranas. Automobilio multimedija suderinama su „Android Auto“ bei „Apple CarPlay“ platformomis. Pastaroji platforma „Jazz“ modeliuose palaikoma belaidžiu ryšiu. Automobiliuose diegiamas ir „Wi-Fi“ prieigos taškas, leidžiantis kelionėje naudotis išmaniosiomis paslaugomis. „Gerai, Honda!“ balso komanda „pažadinamas“ virtualus asistentas leidžia automobilio funkcijas valdyti balsu bei pasiekti informaciją internete – kaip ir populiarūs technologijų bendrovių virtualūs asistentai.
Palaikyti nuotolinį ryšį su automobiliu leidžia išmanioji „My Honda+“ programėlė. Naudojantis programėle galima, pavyzdžiui, suplanuoti maršrutą ir persiųsti šią informaciją į savo automobilį, taip pat nuotoliniu būdu užrakinti ir atrakinti automobilio dureles. Ši programėlė leidžia stebėti buvimo vietą ir sekti automobilį per GPS.
„Honda Jazz“ modelis gaminamas nuo 2001 metų. Naujieji „Jazz Hybrid“ – jau ketvirtoji modelio karta. Abu „Jazz“ modeliai – „Honda“ automobilių elektrifikacijos strategijos dalis. Tai pirmieji iš 6 naujų modelių su elektros pavara, kuriuos bendrovė Europoje planuoja pristatyti iki 2022 metų. Kitas elektrinės „Honda“ gamos modelis–- visiškai elektrinis miesto automobilis „Honda e“ Lietuvoje debiutuos liepos pabaigoje.
Automobilių kaina Lietuvoje - nuo 21.200 Eur.