„Honda Motor“ paskutinį praėjusį metų ketvirtį pranešė gavusi iš viso 124,2 mlrd. jenų (1 mlrd. dolerių) pajamų, teigiama įmonės pranešime. Tuo tarpu aštuoni „Bloomberg“ analitikai prognozavo, kad įmonės pajamos vidutiniškai turėtų siekti 149,3 mlrd. jenų.

Tačiau „Honda Motor“ laikosi prognozių, kad jos pelnas per fiskalinius metus, kurie baigsis kovą, sieks 525 mlrd. jenų.

„Honda“ teko atšaukti daugiau kaip 20 mln. automobilių, kad pataisytų „Takata“ gamybos oro pagalves, ir tai turėjo įtakos įmonės verslo rezultatams. Šį mėnesį automobilių atšaukimai tęsėsi toliau, rašo bloomberg.com.

Automobilių gamintoja prisiima išlaidas, kai tyrėjai nustatė, kad dėl oro pagalvių defektų „Honda“ automobiliuose žuvo 10 žmonių.

Pratrūkus „Takata“ oro pagalvėms, vien tik Jungtinėse Valstijose dar maždaug 100 vairuotojų buvo sužeisti. Tai dar labiau padidino „Honda“ išlaidas kokybei.

„Nors pajamose matyti pagerėjimo ženklų, negalima atmesti dėl kokybės tvyrančio netikrumo, - šį mėnesį vienoje ataskaitoje rašė „Jefferies Group LLC“ analitikas Takaki Nakanishi. – Tolesnės perspektyvos dėl išlaidų, susijusių su „Takata“, lieka neaiškios“.

„Honda“, kuriai priklauso 1,2 proc. „Takata“ akcijų, kartu su kitais automobilių gamintojais ketvirtadienį susitiko su oro pagalvių tiekėja aptarti jos verslo reikalų. Bendrovių atstovai atsisakė atskleisti diskusijos detales, įskaitant tai, ar įmonės prezidentas Shigehisa Takada ketina atsistatydinti.

„Takata“, „Honda“ ir vienas automobilių gamintojų konsorciumas, kuriam priklauso ir „Toyota Motor Corp.“, pasisako už tyrimą, kuris nustatytų oro pagalvių plyšimų priežastis. Nuo šių pastangų priklausytų tai, kiek „Takata“ prisidėtų kompensuojant automobilių atšaukimus, kurie gamintojams jau kainavo nuo 600 mlrd. iki 700 mlrd. jenų, anksčiau šią savaitę sakė su šiuo klausimu susipažinęs šaltinis.

Automobilių gamintojai labiau palaikytų „Takata“, jei jos vadovybė prisiimtų atsakomybę už atšauktus automobilius, sakė šaltiniai, prašę neskelbti jų pavardžių.

„Honda“ atšaukinėti automobilius, kad pakeistų juose „Takata“ oro pagalves, pradėjo dar nuo 2008 metų. Šią savaitę krizė dar labiau sustiprėjo, kai tiekėja pranešė, kad išsiskleidus ir plyšus jos oro pagalvei, žuvo vienuoliktas žmogus.

Šis incidentas įvyko balandžio mėnesį Indijoje, kai į avariją pateko ir apsivertė 2007 metų gamybos „Honda Civic“. Šio žmogaus žūties priežastis nebuvo nustatyta, šią savaitę pareiškė „Honda“ atstovas spaudai Benas Nakamura.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (3)