Abiejų įmonių pardavimai 2014 metais turėtų augti 4 proc. iki 7,86 mln. automobilių. Tai 6,2 proc. mažiau nei buvo parduota 2013-aisiais.
Analitikams toks pranešimas buvo netikėtas, nes daugelis Japonijos įmonių šiuo metu naudojasi gerokai smukusia Japonijos jena. 2013 m. valiuta JAV dolerio atžvilgiu smuko beveik 20 proc., todėl šalyje gaminamos prekės tapo patrauklios pirkėjams iš užsienio.
„Hyundai“ ir „Kia“ pastaruoju metu patiria ir problemų Jungtinių Valstijų rinkoje, nes atsigauna JAV automobilių gamintojo „Ford“ ir „General Motors“. Dėl to Japonijos bendrovių plėtra šalies rinkoje, kuri, beje, laikoma viena didžiausių „Hyundai“ ir „Kia“ rinkų, silpnoka.
„Hyundai“ pirmininkas Chungas Mong-koo kalbėjo: „Konkurencija tarp bendrovių intensyvėja, nes pasaulio ekonomikoje šiuo metu prasidėjo menko augimo laikotarpis“.