Įmonės pranešime teigiama, kad naujojo automobilio kūrimu užsiėmė atskiras „Hyundai“ dizaino padalinys „Prestige Design Division“, o galutiniai G90 sistemų darbo derinimo darbai buvo atliekami koncerno testavimo centre įžymiajame Niurburgringe bei specialiame bandymų poligone JAV.

Naujasis sedanas yra 5205 mm ilgio, 1915 mm pločio, 1495 mm aukščio, o ratų bazė siekia 3160 mm (palyginimui, jis yra 107 mm ilgesnis nei naujasis 7 serijos BMW, 13 mm platesnis, 28 mm aukštesnis, o ratų bazė 90 mm didesnė).

Automobilis komplektuojamas su trimis benzininiais varikliais, iš kurių du – atmosferiniai, o vienas – pirmasis „Hyundai“ motoras su dviem turbinomis. V6 variklio galingumas – 370 AG.

3,8 litro darbinio tūrio V6 atmosferinis variklis generuos 315 AG galią, o 5 litrų V8 jėgainė – 425 AG. Visi varikliai derinami su aštuonių laipsnių automatine pavarų dėže, kaip papildomą opciją galima užsisakyti keturių ratų varančiąją pavarą.

Galingiausioji „Genesis G90“ versija 100 km/val. greitį gali pasiekti per 5,7 sekundės.

Automobilio komforto įragoje galima aptikti 360 laipsnių apžvalgos kamerą, multimedijos sistemą su 12,3 colio skersmens ekranu bei 14 krypčių elektra reguliuojamomis galinėmis sėdynėmis. Elektra valdomos priekinės sėdynės reguliuojasi 22 kryptimis, o vairuotojo krėslas dar ir prisitaiko prie piloto figūros linkių.

P. Korėjoje šis modelis su komplektuojamas su autonominio valdymo sistema, kurią sudaro adaptyvi greičio valdymo kontrolė bei eismo juostos palaikymo sistema.

„Hyundai“ vadovai dar anksčiau šiemet prižadėjo, kad iki 2020 metų „Genesis“ markė taip pat pristatys dar penkis naujus modelius.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (19)