Apie šią „Hyundai“ saulės elementų, valdiklio ir baterijų sistemą jau buvo skelbta. Kompanija planavo šią technologiją praktiškai pritaikyti 2019-aisiais metais ir akivaizdu, jog savo pažado laikosi.
Kompanija startuoja su „Sonata Hybrid“ automobiliu, o per keletą ateinančių metų tokie saulės elementų stogai atsiras ir kituose kompanijos automobiliuose.
Taip pat teigiama, jog technologija bus ir toliau tobulinama, kad saulės elementai apimtų kuo didesnį plotą ir duotų maksimalią naudą.
„Mes siekiame toliau plėtoti šios [saulės elementų ant automobilių] technologijos pritaikymą ne tik ekologiškoms transporto priemonėms, bet ir vidaus degimo variklį turinčiam transportui“, – sako vyresnysis „Hyundai“ „Body Tech“ prezidentas ir vadovas Huei Won Yangas.
„Hyundai“ teigia, kad ant automobilio stogo sumontuoti saulės elementai gali kaupti saulės energiją tiek tuo metu, kai automobilis važiuoja, tiek ir jam stovint.
Skaičiuojama, kad 6-ioms valandoms lauke palikus tokį stogą turintį „Sonata Hybrid“ automobilį, ši sistema sugebės įkrauti hibridinio automobilio baterijas nuo 30 iki 60 proc. Ir ši energija vidutiniškai per metus leis nuvažiuoti 1300 km. Tad saulės panelės ant „Sonata Hybrid“ stogo tampa rimtu, papildomu automobilio energijos šaltiniu.
„Hyundai“ teigia, kad naująjį „Sonata Hybrid“ automobilį su saulės elementais ant stogo jau galima įsigyti Korėjoje ir netrukus šie automobiliai bus prieinami Šiaurės Amerikos pirkėjams. Deja, bet „Hyundai“ kol kas neplanuoja šiais automobiliais prekiauti Europoje.