B segmente „Hyundai Bayon“ išsiskiria savo kompaktišku kėbulu, erdviu salonu ir ilgu išmanių saugos ir susiejimo funkcijų sąrašu. Naujasis SUV pavadintas nuostabaus atostogų kampelio Prancūzijos pietvakariuose, Baskų karšto Prancūzijoje sostinės Bayonne vardu. Kadangi „Bayon“ buvo sukurtas Europos rinkai, bendrovė nutarė duoti automobiliui europietišką vardą.

„Bayon“ yra naujausia „Hyundai“ visureigių šeimos dizaino vizualinė išraiška, išsiskirianti netikėtomis ir dėmesį traukiančiomis proporcijomis bei stipriomis grafinėmis savybėmis. Tai taip pat yra naujausia bendrovės „Jausmingo sportiškumo“ dizaino krypties interpretacija, apjungianti emocines vertybes ir inovatyvius sprendimus.

2020-Ieji buvo rekordiniai „Hyundai“ modelių plėtros metai, nes su „Bayon“ bendrovė vos per 12 mėnesių pristatė pasaulio rinkai naujus arba atnaujintus septynis modelius. Skaičiuojant visus kėbulų tipus ir jėgos agregatų variantus jų butų net 20.

Kėbulo dizainas

Išskirtiniu kėbulo dizainu „Bayon“ aiškiai išsiskiria iš savo konkurentų. Plačios priekinės grotelės apačioje kuria tvirtą automobilio stotą. Naują išvaizdą ir architektūrą kuria trijų dalių pagrindinių žibintų blokas, apjungtas su oro įsiurbimo angomis. Automobilį vizualiai praplatina horizontali oro įsiurbimo angų juosta su dienos šviesos žibintais, o priekinė dugno apsauga patvirtina SUV tapatybę.

Šonu einanti priekinį ir galinį sparnus jungianti linija atrodo lyg pleišto formos. Strėlės formos galinis statramstis kuria dinamišką ir netikėtą architektūrą, kurią papildo sparnas su posparniu.

Galinio statramsčio dinamiką pabrėžia strėlės formos galiniai žibintai. Kėbulo galą su šonu vienu potėpiu apjungia plona horizontali linija, jungianti galinius žibintus ir paryškindama automobilio plotį. Ryškų pjūvį kuriančios kampuotos linijos virš galinės arkos akcentuoja automobilio tūrį. Stiprus galas ir vizualiai prailgintas galinis langas duoda pradžią unikaliam ir išraiškingam automobilių užpakalinės dalies dizainui. Paskutiniai modernios išvaizdos akcentai – LED žibintai ir indikacinės lemputės.

„Bayon“ modeliai siūlomi su 15 colių plieniniais ir 16 arba 17 colių lengvojo lydinio ratais.

Kėbulą galima rinktis iš devynių spalvų, įskaitant naują pristatymo rinkai žalią spalvą „Mangrove Green“. Galima rinktis ir dviejų spalvų modelį su juodos „Phantom Black“ spalvos stogu ir keliomis kėbulo spalvomis.

Modernus skaitmeninis salonas

„Bayon“ salonas neperkrautas, erdvus ir gerai apšviestas. Ypač daug dėmesio buvo skirta priekyje ir gale važiuojančių keleivių komfortui ir didesne erdve kojoms. Saloną apibrėžia gausi susiejimo įranga, įskaitant 10,25 colių skaitmeninį prietaisų skydelį ir 10,25 colių garso, vaizdo ir navigacijos sistemos ekraną arba 8 colių garso sistemos ekraną. Į 8 colių garso sistemą su ekranu belaidžiu ryšiu jungiasi „Apple CarPlay“ ir „Android Auto“.

Keleiviams daug komforto suteikia LED salono apšvietimas integruotas priekinių keleivių kojų zonoje, duryse ir priekinių durų atidarymo rankenėlėse bei daiktų dėtuvėje po centrine konsole.

Naujojo „Bayon“ salone kruopščiai parinktos natūralios spalvos ir medžiagos. Neryškios spalvos ir apdaila su mažais ir subtiliais akcentais kuria ramią atmosferą. Standartinė salono spalva – „Full black“ juoda. Taip pat galima rinkis iš dviejų kitų derinių: tamsiai pilka + šviesiai pilkos arba tamsiai pilka + safari žalios spalvos apdailinės siūlės ir intarpai.

Šiame pakete yra aukščiausios klasės „Bose“ garso sistema, atkurianti išskirtinės kokybės garsą.

„Bayon“ modelyje yra atnaujintas „Hyundai Bluelink“ paketas. „Bluelink“ naujiena – integruotas kalendorius. Taigi, vairuotojas gali matyti savo „Google“ arba „Apple“ kalendorių automobilio informacijos ir pramogų sistemos ekrane. Jei kalendoriaus įraše yra adresas, jį galima importuoti į automobilio navigacijos sistemą.

Be to, su „Bluelink“ programėle galima surasti pastatytą automobilį, jį užrakinti ir atrakinti, taip pat patikrinti reikalingos techninės priežiūros informaciją ir sužinoti kiek bake yra degalų.

Erdvumas ir komfortas

„Hyundai Bayon“ turi SUV būdingą komfortą ir vietos daiktams kartu su B segmento automobiliams būdingu judrumu ir ekonomiškumu. Kompaktiškas kėbulo dydis ir šeimai pritaikytas salonas reiškia, kad pirkėjai turės visa kas yra geriausia abiejuose segmentuose: į kompaktiško dydžio automobilį lengva įlipti, dėl gero matomumo jį lengva vairuoti, o aukštos sėdynės suteikia saugumo ir tvirtumo jausmą.

Kompaktiškas „Bayon“ su 411 litrų talpos bagažine išsiskiria didele erdve daiktams sudėti.

Automobilio matmenys (4 180 mm ilgis, 1 775 mm plotis ir 1 490 mm aukštis (1 500 mm su 17 colių ratais) tobulai dera su automobilio kompaktiškumu ir patogumu. Atstumas tarp ašių yra 2580mm. Tiek priekyje, tiek gale sėdintiems keleiviams bus patogu važiuoti, nes automobilyje yra daug erdvės kojoms: 1 072 mm priekyje ir 882 gale.

„Bayon“ su 17 colių ratais 183 mm prošvaisa yra kaip tikro visureigio – aukštesnė nei daugumos kitų B segmento automobilių.

Saugos funkcijos

Laikymosi važiavimo juostoje pagalba (LFA) išlaiko automobilį eismo juostos viduryje. Priekinio susidūrimo prevencijos sistema (FCA) pirmiausiai įspėja garso signalu, o vėliau įjungia stabdžius priekiniam susidūrimui išvengti. Ši funkcija aptinka automobilius, pėsčiuosius ir dviratininkus. Sankryžoje sukant į kairę, sistema įjungia stabdžius susidūrimui su atvažiuojančiu automobiliu išvengti. Kita pažangi funkcija – su navigacijos sistema susieta išmanioji pastovaus greičio palaikymo sistema (NSCC), kuri, naudodama navigacijos sistemos duomenis, reguliuoja automobilio greitį važiuojant greitkeliu.

Vairuotojo budrumo sekimo sistema (DAW) analizuodama vairavimo stilių nustato, kada vairuotojas yra apsnūdęs ir nedėmesingas. Ši sistema veikia kartu su įspėjimo, kad priekyje stovintis automobilis pradėjo važiuoti (LVDA) sistema, kuri įspėja nereaguojantį vairuotoją, kad priekyje stovintis automobilis pajudėjo. Be to, Įspėjimo apie gale sėdinčius keleivius sistema (ROA) praneša išlipančiam vairuotojui, jei jutikliai aptinka judesius ant galinės sėdynės. Tokiu būdu „Bayon“ yra saugus visiems gale sėdintiems keleiviams, įskaitant vaikus ir gyvūnus.

Kitos saugos funkcijos užtikrina saugumą važiuojant nedideliu greičiu ir statant automobilį. Susidūrimo statant automobilį galu prevencijos sistema (PCA-R) garso signalu, o jei reikia – įjungdama stabdžius – saugo lėtai atbuline eiga važiuojantį automobilį, jei užpakalyje yra kliūtis. Susidūrimo dėl skersinio eismo automobilio užpakalyje prevencijos sistema (RCCA) panašiu būdu padeda vairuotojui, kai išvažiuojant iš stovėjimo vietos atbuline eiga pagrindiniu keliu važiuoja kitas automobilis. Statymo pagalbos (PA) sistema jutiklių ir programinės įrangos pagalba pusiau automatiškai valdo statomą automobilį ir padeda vairuotojui pastatyti automobilį ten, kur mažai vietos.

Įvykus avarijai ir išsiskleidus saugos oro pagalvėms, „eCall“ sistema automatiškai informuoja pagalbos tarnybas. Šia funkciją gali paleisti ir keleiviai paspausdami mygtuką.

Jėgos agregatai

„Bayon“ yra labai ekonomiškas automobilis ir konkurencingas išmetamų CO2 dujų kiekiu. Tą pasiekti leidžia „Kappa“ šeimos varikliai. T-GDi yra efektyviai degalus naudojantis sumažintas tiesioginio įpurškimo variklis su turbokompresoriumi. Naujajame „Bayon“ yra unikali „Hyundai“ 48V pusiau hibrido technologija.

„Bayon“ taip pat įrengta „Hyundai CVVD“ (angl. Continuously Variable Valve Duration) vožtuvų valdymo technologija, kuri pagal važiavimo sąlygas reguliuoja vožtuvų atidarymo ir uždarymo trukmę. Ji optimizuoja variklio darbą ir mažina degalų sąnaudas. Dėl to sumažėja CO2 emisija ir taupomi degalai.

Galingiausias variantas yra 1 litro 48V ir 120 AG T-GDi variklis su 7 laipsnių pavarų dėže su dviguba sankaba (7DCT).

100 AG 1 litro T-GDi variklis gali būti jungiamas su 6 laipsnių mechanine pavarų dėže arba 7DCT.

1 litro T-GDi su ir be 48V elektros variklio turi tris važiavimo režimus automobilio valdymui pagerinti, priklausomai nuo važiavimo sąlygų. Tai ekonominis (Eco), normalus (Normal) ir sportinis (Sport) režimai.

Taip pat galima rinktis 1,2 litro 84 AG MPi variklį su 5 laipsnių mechanine pavarų dėže (5MT).

„Bayon“ yra pirmasis „Hyundai“ SUV su sūkių suderinimo (angl. Rev Matching) funkcija, kuri būdavo tik sportiniuose „Hyundai“ automobiliuose. Sūkių suderinimo funkcija sinchronizuoja variklio ir veleno sūkius, kad žemesnė pavara būtų įsijungtų sklandžiau ir sportiškiau. Ši funkcija bus modeliuose su 1 litro T-GDi varikliu ir 7DCT pavarų dėže ir veiks visuose važiavimo režimuose.

Naujasis „Hyundai Bayon“ pasirodys Lietuvoje 2021 metų vasaros pradžioje.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (38)