Korėjiečiai planuoja, kad trečios kartos „Santa Fe“ užims apie 5 proc. didelių SUV klasės visureigių rinkos. Svarbiausiais jo konkurentais įvardijami tokie modeliai kaip „Mitsubishi Outlander“, „Chevrolet Captiva“ ir „Mazda CX-7“.

Šviežias „Santa Fe“ dizainas ir gausesnė įranga turėtų „Hyundai“ padėti pritraukti naujų klientų, įsitikinęs kompanijos Didžiosios Britanijos padalinio vadovas Tony Whitehornas.

Naujojo modelio ilgis (4690 mm) ir važiuoklės bazė (2700 mm) išliko beveik nepakitę, tačiau visureigis tapo žemesnis ir tai suteikė aptakesnę išvaizdą, lyginant su praėjusios kartos „Santa Fe“.

Salone priekyje sėdinčiųjų galvoms yra 11 mm daugiau vietos, o gale sėdinčiųjų kojoms atsirado 45 mm daugiau vietos. Bagažinės talpa – nuo 534 l iki 1680 l.

Pirkėjams Europoje naujasis „Hyundai Santa Fe“ siūlomas su vienu iš dviejų dyzelinių (2.0 l/150 AG arba 2.2 l, 200 AG) arba vieno benzininio (2.4 l, 193 AG) variklių.

Korėjoje gaminamas naujos kartos „Santa Fe“ Vokietijos rinkoje kainuos nuo 29 990 eurų (103,5 tūkst. Lt).

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (37)