Priminsime, kad į „Ferrari 458 Italia Spyder“ gamintojas montuoja atmosferinį V8 4,5 l motorą, pasiekiantį 570 AG ir 540 Nm, su kuriuo atviras automobilis iki pirmo 100 km/val. įsibėgėja per 3,5 sekundes.

Tačiau inžinieriai iš „Hennessey Performance“ čia sumontavo dvi turbinas, patobulino įpurškimo ir oro paėmimo, taip pat išmetimo sistemas, pakeitė variklio kompiuterio valdymą ir iš to paties darbinio tūrio „išspaudė“ 740 AG prie 8400 aps./min ir 720 Nm prie 5600 aps./min.

Šito užtaiso užtenka, kad „Ferrari 458 Italia Spyder“ iki 100 km/val. įsibėgėtų vos per 2,8 sekundes! Be to, papildomai siūloma sumontuoti KW gamintojo reguliuojamą pakabą, anglies pluošto aerodinaminius elementus, įrengti gerokai prabangesnį saloną.

Malonumas nepigus – vien tik galios padidinimas kainuoja nuo 60 000 JAV dolerių. Automobiliui po patobulinimo suteikiama 1 metų/12 000 mylių garantija.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (27)