Sportinė galia ir žemos degalų sąnaudos
Naujojo įkraunamo hibrido jėgainę sudaro 275 kW (373 AG) bendrąją galią ir iki 700 Nm sukimo momentą sukuriantis 3 litrų darbinio tūrio V6 formos turbodyzelinio variklio ir 94 kW galios elektros motoro tandemas, leidžiantis šiam masyviam galiūnui iš vietos nuo 0 iki 100 km/val. spurtuoti per 6,2 sek. ir skrieti maksimaliu 230 km/val. greičiu.
Pagal hibridiniams automobiliams taikomą NEDC metodiką nustatyta, kad pilno degalų bako ir visiškai įkrauto 17,3 kWh talpos akumuliatoriaus įkrovos užtenka 1320 km kelio, o važiuojant vien tik elektra galima įveikti iki 56 km atstumą.
„Audi“ specialistai tvirtina, kad beprecedentinis energinis efektyvumas pasiekiamas naudojant ypač efektyvią stabdymo energijos regeneravimo sistemą ir optimizavus oro kondicionieriaus veikimą, o minėtų 56 km elektrinės ridos daugeliu atvejų pakanka visoms kasdieninėms kelionėms.
Kitas energinio aukšto efektyvumo šaltinis – pažangi temperatūros valdymo sistema, leidžianti ypač efektyviai panaudoti vidaus degimo variklio ir elektros motoro generuojamą šilumą. Tokios sistemos nėra jokia naujovė mokslo pasaulyje, tačiau, naujasis „Audi Q7 e‑tron 3.0 TDI quattro“ taps pirmuoju pasaulyje masinės gamybos įkraunamu hibridu su šia sistema.
Patogumas ir funkcionalumas
„Audi Q7 e‑tron quattro“ salonas – vienas erdviausių didžiųjų SUV segmente. Be to, jis teikia plačias papildomo komplektavimo bei suasmeninimo galimybes užsakant dekoratyvinius elementus bei funkcinę ir komforto įrangą iš papildomos įrangos katalogų.
Kaip pažymima pranešime žiniasklaidai, vairuotojo darbo vietoje žvilgsnį traukia nauja automobilio valdymo koncepcija, o ypač ekranai. Standartinį rodmenų skydą visiškai pakeičia „Audi virtual cockpit“ daugiafunkcinių ekranų klasterio ir MMI jutiklinio ekrano tandemas. Abu ekranai individualiai pritaikomi vairuotojo poreikiams, o automobilio valdymas jų pagalba – intuityvus ir ergonomiškas.
„Audi Q7 e‑tron quattro“ borto kompiuterio funkcijas atlieka „MMI navigation plus“ sistema su hibridinio ir elektrinio važiavimo režimų valdymo priemonėmis, o junglumą užtikrina „Audi connect“ mobiliojo ryšio jungties modulis.
Borto kompiuteris realiu laiku apdoroja geografinės automobilio buvimo vietos nustatymo duomenis ir sudaryto maršruto informaciją, parinkdamas optimalų hibridinės jėgainės veikimo režimą.
Aplinkai jautrias vietas galima pravažiuoti vien tik elektriniu režimu (pvz., kad automobilis neburgztų ir neterštų aplinkos važiuojant pro ligoninę ar vaikų darželį), arba priešingai, suplanavus tarpmiestinę kelionę greitkeliu, variklių tandemas veikia taip, kad „Audi Q7 e‑tron quattro“ iš vieno miesto išvažiuotų ir į kitą atvažiuotų kaip elektromobilis, o hibridiniu režimu veiktų automagistralėje.
Be to, specialus vairavimo pagalbininkas pagal navigacinius duomenis ir automobilio jutiklių bei vaizdo kamerų teikiamą informaciją aktyviai stebi priešais automobilį esančią 3 km ilgio erdvę ir ekrane teikia patarimus, kada perjungti pavarą (pasirinkus rankinio perjungimo režimą) arba paspausti/atleisti akceleratorių.
Šis vairavimo pagalbininkas – viena iš „Audi“ inovacijų, kuriai analogų kol kas neturi nė vienas automobilių gamintojas.