Dar 2016 m. „DeLorean“ ženklą valdanti bendrovė paskelbė, kad rengiasi panaudoti turimas senas dalis ir pagaminti ribotą seriją „naujų“ „DMC–12s“. Tokia galimybė buvo įmanoma išnaudojant įstatymų nuostatą, leidusią nedidelėms bendrovėms pagaminti 325 automobilius per metus, nebūtinai turinčius atitikti visus moderniausius saugumo reikalavimus.
Keista, tačiau „naujų“ „DeLorean“ rinka neišvydo iki pat šios dienos. Bendrovei teko stabdyti savo planus, kadangi JAV Nacionalinė greitkelių eismo saugumo administracija (NHTSA) taip ir neparengė gairių, kaip pasinaudoti įstatymo teikiama galimybe. Visgi panašu, kad tokia galimybė atsiras šiemet.
NHTSA išleido 120 puslapių dokumentą, kuriame nurodoma, kaip į kelius bus galima sugrąžinti ribotą laidą „DeLorean DMC–12s“. Tą patvirtino ir James Espey, „DeLorean“ prezidentas, pabrėžęs, kad šįkart išskirtiniai automobiliai išties yra pakeliui ant gamybos konvejerio.
Labai tikėtina, kad „DeLorean“ gaus modernų, 300–350 AG galios variklį, taip pat interjere atsiras šiuolaikinių atributų. Numanoma, kad toks automobilis turėtų kainuoti apie 100 tūkst. JAV dolerių (kiek daugiau nei 90 tūkst. eurų).
J. Espey pasakojo, kad numatyta, jog kompanija galėtų pagaminti 1–2 automobilius per savaitę.
Beje, „DeLorean“ nėra vienintelis automobilių gamintojas, kuris galėtų pasinaudoti esama lengvata. Apie sugrįžimą kalba ir tokie gamintojai, kaip „Icon“, „Singer“ ir „Superformance“.