Pranešime žiniasklaidoje teigima, kad jis taip pat tiesiog prikimštas galią ir ekonomiškumą didinančių techninių inovacijų. „Audi“ variklių inžinieriai teigia, kad didžiulis penkiavietis arba septynvietis „SQ7 TDI“ 100 km/val. greitį pasiekia jau po 4,8 sek., 100 km kelio sunaudoja vidutiniškai tik 7,4 l dyzelino ir į aplinką teišmeta 189 g CO2 vienam km kelio.

Tokie skaičiai šiuo metu būdingi klase žemesniems, t.y., V6 varikliams. Prekyba „SQ7 TDI“ Europoje prasidės nuo gegužės vidurio, kitose pasaulinėse rinkose šis modelis turėtų pasirodyti vasaros pradžioje.

4.0 biturbo V8 TDI – pirmtakų neturintis visiškai naujos konstrukcijos 3956 cm3 (t.y., beveik 4 litrų) darbinio tūrio V8 turbodyzelinis variklis. Jo konstrukcijoje pritaikytas sekvencinis įpūtimo valdymas, kuomet turbinos veikia priklausomai nuo variklio apkrovos.

Konstrukcijoje numatytos dvi išmetamosiomis dujomis varomos turbinos – viena veikia varikliui dirbant žemomis ir vidutinėmis apsukomis, o kita – varikliui veikiant pilna jėga. Kartu su išmetamųjų dujų turbinomis veikia papildomas elektra varomas EPC kompresorius, išlygindamas abiejų turbinų darbo parametrus prie žemų ir vidutinių variklio apsukų.

Pritaikę šį derinį, „Audi“ variklių specialistai sukūrė turbo įpūtimo sistemą, užtikrinančią neįtikėtinai aukštą jėgainės energinį efektyvumą, pasireiškiantį santykinai žema variklio temperatūra, mažesne aplinkos tarša bei nedidelėmis degalų sąnaudomis. EPC kompresorius naudoja naujo standarto 48 voltų elektros sistemą, taigi „Audi SQ7 TDI“ – pirmasis serijinės gamybos automobilis su šia elektros sistema.

Šios naujoviškos elektros sistemos veikimą užtikrina bagažinės zonoje patalpintas papildomas 13 kW galios 48V įtampos ličio jonų akumuliatorius. Elektros konverterio dėka jis tiekia srovę EPC kompresorių maitinančiai 48 voltų elektros grandinei ir suteikia papildomą energijos šaltinį įprastai 12 voltų automobilio elektros sistemai.

Energinis efektyvumas neapsiriboja vien tik įspūdingais variklio parametrais. Atnaujintos konstrukcijos 8 laipsnių automatinė pavarų dėžė taip pat turi įtakos bendram automobilio efektyvumui. Gamintojas tikina, jog pavaros bus perjungiamos ypač sklandžiai, automatika tiksliai parinks ekonomiškiausią pavarą arba jų perjungimo seką kiekvienoms važiavimo sąlygoms.

Kai tik įmanoma, ypač važiuojant dideliu greičiu arba nuokalne, automobilio generuojamų inercijos jėgų efektyviam panaudojimui visuomet įjungiama savirieda.

Naujojo „Audi SQ7 TDI“ kaina Vokietijoje prasidės nuo 89 tūkst. 900 eurų. Į šią kainą įtraukta papildomos įrangos už maždaug 10 tūkst. eurų, kurios nėra įprastame „Audi Q7 TDI“ be indekso S. Ją sudaro priekiniai LED žibintai, sportiškai sureguliuota adaptyvinė ratų pakaba, trijų stipinų daugiafunkcinis vairaratis su pavarų perjungimo svirtelėmis, padidintos talpos 85 l degalų bakas, automobilio signalizacija, odinės elektra valdomos šildomos sėdynės, 20 colių lieti ratlankiai, sportiniai bamperiai, S serijos dekoratyvinės durų apdailos juostelės ir aliuminio spalvos salono apdailos elementai.

Papildomai galima užsakyti dinamiško vairavimo paketą, kurį sudaro sportinis diferencialas, visų vairuojamųjų ratų sistema ir sportinis elektroninio stabilumo paketas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (18)