Naujasis „Tucson“ į akis krenta dėl savo sportiško, kresno, tačiau labai harmoningai sudėto kėbulo. „Hyundai“ ne veltui akcentuoja visureigio sportiškumą – ekspertai pažymi, kad „Tucson“ yra labai vikrus ir patogus valdyti automobilis.
Naujasis „Tucson“ sukurtas ant visiškai naujos platformos, kuri leidžia optimaliai išnaudoti erdvę salone ir dar lieka vietos 513 litrų tūrio bagažo skyriui. „Hyundai“ pažymi, kad visureigio važiuoklė buvo specialiai pritaikyta Europos vartotojui, kuriam vairavimo tikslumas ir dinamika yra ne mažiau svarbi nei komfortas.
„Nauji kompaktiški ir maži miesto visureigiai pastaruoju metu plūsta į rinką, todėl naujokui įgimtos charizmos, puikios išvaizdos ir technologijų neužtenka – vienu svarbiausiu faktoriu tampa kaina už vertę. Šiuo požiūriu su „Tucson“ daugeliui pripažintų segmento lyderių varžytis bus sunku“, – pažymėjo „Inchcape Motors“ rinkodaros vadovė Miglė Makauskaitė.
„Tucson“ išsiskiria ir pagalbinių saugumo sistemų gausa: susidūrimo prevencijos, automatinio kelio juostos kontrolės, už automobilio esančių kliūčių fiksavimo ir perspėjimo sistemomis, nematomos zonos stebėjimo sistema, greičio ribojimų aptikimo sistema, susidūrimo su pėsčiaisiais apsaugos ir kitomis sistemomis.
„Tucson“ siūlomas su dviem benzininiais varikliais – 1,6 l darbinio tūrio turbininiu T-GDI 175 AG ir 1,6 l darbinio tūrio GDI 132 AG motorais. Dyzelino mėgėjams siūlomos modifikacijos su 1,7 l darbinio tūrio 115 AG varikliu, taip pat 2,0 l darbinio tūrio 136 AG arba 186 AG varikliais.
Brangiausia Lietuvoje parduodama versija su galingiausiu dyzeliniu varikliu, visais varančiaisiais ratais ir „Premium“ įrangos komplektacija kainuos 38 590 eurų. Pigiausia versija su visais varančiaisiais ratais su 1,6 l darbinio tūrio turbobenzininiu T-GDI varikliu ir mechanine 6 laipsnių pavarų dėže kainuos 25 990 eurų.