Prieš 10 metų mažas, išskirtinės išvaizdos krosoveris „Nissan Juke“ automobilių rinkoje rimtai sudrumstė vandenis sukurdamas naują mažųjų krosoverių segmentą ir išskaidė potencialius pirkėjus į dvi dalis: tuos, kurie „Juke“ įsimylėjo ir tuos, kurie jo nekentė. Nuo to laiko ši klasė stipriai išaugo, atsirado nauji lyderiai. Tačiau „Nissan“ grįžta susigražinti prarastas pozicijas su visiškai nauju kupė tipo krosoveriu, antrosios kartos „Juke“.
„Šio modelio mes laukėme labai ilgai, nes ankstesnis „Juke“ nebuvo rimtai atnaujintas net 8 metus. Nors tai buvo itin populiarus automobilis, jo parduota beveik milijonas vienetų, „Juke“ užleido savo pozicijas mažųjų krosoverių klasėje, kurią pats ir sukūrė. Labai džiaugiamės gavę naujausią modelį ir galėdami jį parodyti klientams. Neabejoju, kad šis „Juke“ taip pat nepaliks abejingų“, – sakė „Fakto Auto“ marketingo specialistas Vaidotas Kvyklys.
Dar didesnis ir madingesnis
Naujasis, antrosios kartos „Nissan Juke“ seka pirmtako pėdomis, ir kaip sako pats gamintojas, neketina kam nors įsiteikti. Ankstesnis modelis nepaliko abejingų: vieni jį mylėjo, kiti jo nekentė. Šis taip pat savo aštriomis dizaino linijomis ir tik „Juke“ modeliui būdingais bruožais, kaip kad apvalūs akis primenantys priekiniai žibintai su LED antakiais neketina įsiteikti visiems. Jis kuria madas. Ir leidžia kurti madą savininkui. „Juke“ išskirtinumas – milžiniškos personalizavimo galimybės keičiant stogo, kėbulo detalių ir salono apmušalų kombinacijas.
Naujasis „Juke“ yra kiek didesnis už ankstesnį modelį, ir tą labiausiai pajus keleiviai. Gale sėdinčiųjų kojoms atsirado beveik 6 cm papildomos vietos, erdvė galvai padidėjo kiek daugiau nei 1 cm. Penktadaliu, iki 422 litrų padidėjo ir bagažinės talpa.
Gamintojai daug dėmesio skyrė salono ergonomikai ir kokybei. Prabangos įspūdį kuria vientisos sportiškos sėdynės su „Bose Personal Plus“ garso sistemos kolonėlėmis atlošuose bei švelni „Alcantara“ verstos odos prietaisų skydelio apdaila.
Technologinė pažanga
Gamintojai naująjį „Juke“ vadina technologiškai pažangiausiu automobiliu savo gamoje: 8 colių jutiklinį multimedijos ekraną galima sujungti su telefonu naudojantis „Android Auto“ ir „Apple CarPlay“ programomis, „NissanConnect Services“ leis stebėti automobilio būklę ir valdyti tam tikrus parametrus tiesiog telefonu. Automobilyje įmontuotas „Wi-Fi“ bevielis ryšys leis keleiviams prijunti nešiojamuosius kompiuterius.
Pirmą kartą „Juke“ automobilyje pasirodo „Nissan“ pažangi elektroniniu būdu valdoma „ProPILOT“ sistema, kuri padeda vairuotojui valdyti automobilį, ji autonomiškai gali didinti jo greitį ir stabdyti iki visiško sustojimo. „ProPILOT“ technologija gali pagelbėti eismo spūstyse, ji pritaikyta naudoti važiuojant viena eismo juosta. Ji palengvina vairavimą tolimose kelionėse ir intensyvaus eismo sąlygomis.
Be to, „Juke“ siūlo platų saugos technologijų komplektą, į kurį įtraukta išmanioji avarinio stabdymo sistema su pėsčiųjų ir dviratininkų atpažinimo funkcija, kelio ženklų atpažinimo sistema, išmanioji apsaugos nuo atsitiktinio išvažiavimo iš eismo juostos sistema, įspėjimo apie eismą važiuojant atbuline eiga sistema, taip pat aklosios zonos stebėjimo sistema – „Nissan“ pristatoma naujiena, kuri yra unikali šiame segmente. Aklosios zonos stebėjimo sistema įspėja vairuotoją, kai nematomoje zonoje užfiksuojamas automobilis, ir grąžina „Juke“ atgal į eismo juostą.
Į gatves – kitų metų pradžioje
Pirmasis Lietuvoje pasirodęs modelis turi naują 1 litro trijų cilindrų DIG-T benzininį variklį, pasiekiantį 117 AG. Jį galima komplektuoti tiek su 6 laipsnių mechanine, tiek su 7 laipsnių automatine transmisijomis.
„Šiuo metu mūsų salone stovi dar priešgamybinis modelis ir jį turėsime labai trumpai, vos dvi dienas, iki šeštadienio vakaro. Pirmieji „Juke“ į salonus atvyks jau gruodžio viduryje, o pas klientus – 2020-ųjų pradžioje“, – paaiškino „Fakto Auto“ atstovas.
Vaidotas Kvyklys atskleidė, kad kitais metais yra laukiama ir hibridinė „Juke“ modelio versija.