Didžiausią dėmesį įmonė ketina skirti vietinei rinkai, nors gimtojoje Kinijoje eismo sąlygos ir sudėtingesnės nei išsivysčiusiose šalyse. Tokį pranešimą paskelbė vyriausioji finansininkė Jennifer Li Honkonge vykusioje „Bloomberg Markets“ įtakingiausių rinkos dalyvių konferencijoje.
Po sumažėjusio paieškos modulio pelno augimo siekianti atsigauti „Baidu“ visas viltis šiuo metu sieja su dirbtino intelekto ir automobilių pramonės sritimis. Panašu, kad šiemet teks paskelbti lėčiausio pelno augimo rezultatus, nes „Tencent Holdings Ltd.“ ir „Alibaba Group Holding Ltd.“ nuviliojo reklamuotojus. Vis dėlto su dirbtiniu intelektu susijusio verslo plano „Baidu“ neatskleidė.
„Dirbtinis intelektas tėra technologija. Pati technologija, niekaip realiai nepritaikyta ir neintegruota į verslo procesus, kad galėtų iš esmės pakeisti įmones, neturi jokios vertės“, – pasakė Jennifer Li, atsakydama į jai užduotą klausimą. Visgi ji mano, kad įtvirtinus pagrindines praktikas verslui atsivers begalė naujų galimybių.
Kaip ir „Google Inc.“, „Baidu“ tiki, kad dirbtinis intelektas teikia pranašumų, kuriuos galima pritaikyti kuriant automatinio vairavimo technologijas. Verta paminėti interneto paslaugas, prisitaikančias prie kiekvieno naudotojo bei kompiuterio ir mąstančias bei reaguojančias kaip žmonės. Kinijos įmonei pavyko gauti leidimą išbandyti automatinio vairavimo technologiją Kalifornijoje. Tai tik 15-oji pasaulio įmonė, kuriai buvo suteiktas toks leidimas. Įmonė taip pat bendradarbiauja su lustų gamintoja „Nvidia Corp.“, sukursiančia būtinąją technologiją.
Numatyti naujas veiklos sritis taps svarbiausia užduotimi, nes reklamavimo resursai senka. Praeitą savaitę tyrimų įmonė „eMarketer“ prognozavo, kad lyginant iš reklamos per šiuos metus gauto pelno rodiklius „Baidu“ nusileis į žemesnę poziciją nei „Alibaba“. Tokią situaciją lėmė keletas įvykusių skandalų ir sugriežtintos vyriausybės taisyklės.
Liepos mėnesį įmonė perspėjo investuotojus, kad internete skelbiamos reklamos apribojimas sulėtins pelno augimą per ateinančius du arba tris ketvirčius, ir pranešė apie numatomus žemesnius nei tikėtasi pardavimo rodiklius per trečiąjį ketvirtį, sieksiančius maždaug 2,4 mlrd. eurų. Tokia situacija susiklostė, kai vyriausybė paskelbė taisykles, draudžiančias viename puslapyje skelbti daugiau nei numatyta reklamos pranešimų. „Baidu“ taip pat nesitiki, kad pavyks pritraukti daugiau klientų, nes tikrina reklamuotojų kredencialus, kad įsitikintų, jog verslas, kuriuo šie užsiima, yra teisėtas.