Daugybė gandų pasirodo esantys netiesa, bet šis atrodo tikėtinas. Žurnalistai medžioja „Tesla“ gamyklos darbuotojus ir perka iš jų informaciją. Dažniausiai tai būna menki gamybos sutrikimai, kartais – darbuotojų skundai ar kitos nelabai įdomios naujienos. Tačiau šįkart nežinomas darbuotojas pasidalino keistu pastebėtu vaizdu – E. Muskas supykęs, kad gamybos linija sustoja, jei prie jos per arti prieina darbininkas, ėmė trankyti galvą į automobilį. Tai patvirtino ir „Tesla“ atstovai.
Aišku, tai nebuvo bandymas susižaloti. E. Muskas agresyviai norėjo įrodyti savo tiesą. Man šiuolaikiniai pramoniniai įrenginiai yra labai saugūs. Jei mašinos judėjimo trajektorijoje yra žmogus, darbas sustoja. Taip iš tikrųjų saugomos gyvybės. Tačiau „Tesla“ vis dar turi problemų su gamybos greičiais ir E. Muskas negali pakęsti pauzių – gaminami automobiliai turi nuolat judėti pirmyn.
Situacija dabar yra geresnė nei buvo anksčiau. Incidentas įvyko pavasarį. E. Muskas vaikštinėjo „Tesla“ gamykloje Fremonte, kai pastebėjo, kad linija sustojo. Paklausinėjęs jis sužinojo, kad tai – saugumo įrangos darbas ir linija sustoja kaskart kam nors per arti priėjus. Pranešama, kad E. Muskas taip susinervino, kad ėmė galvą trankyti į gaminamo automobilio priekį, kartodamas „Nematau, kad tai gali mane sužaloti, tenoriu, kad automobiliai judėtų pirmyn“.
Keisčiausia tai, kad „Tesla“ atstovai patvirtino šį įvykį. Tiesa, jie pabrėžė, kad E. Muskas dėvėjo šalmą, o minėta saugumo įranga buvo pašalinta, kaip nereikalinga. Aišku, pati savaime ji nėra bloga, tačiau gamykloje jos funkcijos buvo dubliuotos – jas atliko ir kiti įrenginiai. Neaišku, ar aptrankytas automobilis buvo kaip nors pažeistas.
Beje, taip pat pavasarį buvo skelbiama, kad E. Muskui nepatinka geltona spalva gamykloje. Priežastis – geltonos juostos ant grindų, žyminčios potencialiai pavojingas zonas. Tuomet buvo teigiama, kad E. Muskas apskritai stengiasi vengti saugumo ženklų dėl estetinių priežasčių. Tiesa, tada „Tesla“ informaciją neigė, pareikšdama, kad įmonės gamyklos yra saugios ir visi darbuotojai yra informuojami apie pavojingas zonas. Elektromobilių gamintojas net apkaltino žiniasklaidą ryšiais su profsąjungomis – esą jos stengiasi nupiešti įmonę kaip prastą darbdavį.