Po taip vadinamo restailingo atsinaujino visureigio priekinė dalis. Buvo pakeistos radiatoriaus grotelės, bamperis, priekiniai žibintai, kuriuose atsirado LED šviesų sekcijos, taip pat sumontuotos naujos priešrūkinės lempos.

Galinėje „QX60“ dalyje taip pat sumontuoti nauji žibintai bei pakeistas bamperis.

Visureigis gavo ir keletą naujų pakabos elementų: spyruokles bei amortizatorius, kurie turėtų padidinti automobilio stabilumą posūkiuose. Gamintojas taip pat perreguliavo vairo stiprintuvą, dėl ko turėtų pagerėti valdymo tikslumas.

Atnaujintas „Infiniti“ išsaugojo senuosius variklius. Po kapotu ir toliau bus montuojami 3.5 litro darbinio tūrio atmosferinis benzininis V6 motoras (262 AG galia ir 334 Nm maksimalus sukimo momentas) bei hibridinis variantas, susidedantis iš 2.5 litrų benzininės keturių cilindrų jėgainės bei ličio jonų akumuliatorių. Bendra šios sistemos galia siekia 250 AG, o maksimalus sukimo momentas – 330 Nm.

Abu pasirinkimai derinami su automatine pavarų dėže.

Papildomam kofortui gamintojas sumontavo trisluoksnius šoninius langus, dėl ko salone sumažėjo triukšmo lygis, o hibridiniame automobilyje sumažintos variklio vibracijos, perduodamos į kėbulą.
Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (9)