Kaip teigiama pranešime žiniasklaidai, pasauliniai NCAP organizacijos padaliniai, taip pat JAV Greitkelių saugumo ir draudimo institutas IIHS („Insurance Institute for Highway Safety“) nustatė kriterijus, kuriais remiantis automobiliams bus suteikiamas maksimalus penkių žvaigždučių saugumo įvertinimas.

Europoje tokie automobiliai turi turėti ne tik suaugusių ir vaikų keleivių, taip pat pėsčiųjų saugos sistemas, bet ir tokias elektronines saugumo sistemas kaip elektroninė stabilumo kontrolė (ESC), automatinio avarinio stabdymo sistema (AEBS) ir prisitaikanti greičio kontrolė (ACC).

„Jau daug metų vadovaujamės ilgalaike „Vision Zero“ strategija. Taikydami inovacijas ir nuolatos tobulindami gamyboje naudojamus komponentus ir sistemas, esame pirmaujanti kompanija, kai kalbama apie eismo saugumą.

„Vision Zero“ apima tris etapus. Pats svarbiausias jų – išvengti žūčių eismo įvykiuose. Tada sieksime iki nulio sumažinti avarijose patiriamus sužeidimus. O kai keliuose nebebus eismo įvykių, tada mūsų „Vision Zero“ strategija bus visiškai įgyvendinta“, – sako Frankas Jourdanas, „Continental AG“ Vykdomosios tarybos narys ir Važiuoklės ir saugumo padalinio prezidentas.

„Nuo tada, kai saugos diržai, stabilumo sistemos, slėgio padangose kontrolės ir automatinio stabdymo sistemos komerciniuose automobiliuose tapo privalomos, žymiai sumažėjo eismo įvykių, tarp jų ir tų, kurie baigėsi žūtimis ar sužeidimais. Tačiau bet kokiu atveju kasmet daugiau kaip 1,2 milijonai žuvusiųjų pasaulio keliuose šokiruoja ir yra visiškai nepriimtina. Todėl turime sutelkti savo pajėgas, kad sumažintumėm šiuos skaičius“.

„Džiaugiamės bendradarbiavimu su „Continental“, siekiant sumažinti eismo įvykius ir padidinti saugumą keliuose. Norėdami pasiekti Jungtinių Tautų užsibrėžtą tikslą, kad 2020 metais keliuose žūtų dvigubai mažiau žmonių, mes ypatingai skatinsime ESC, AEBS ir motociklų ABS sistemų naudojimą Azijoje ir Lotynų Amerikoje – ten, kur ypatingai sparčiai daugėja transporto priemonių.

Mūsų kampanijos tikslas – didinti žinomumą apie technologijas, kurios saugo gyvybes ir keliuose padeda mažinti aukų skaičių“, – sako Davidas Wardas, „Global NCAP“ organizacijos generalinis sekretorius. „Sieksime, kad 2020 metais visi parduodami lengvieji automobiliai turėtų šias sistemas“.

Stop the Crash“ kampanijos metu „Global NCAP“ organizacija su partneriais, tarp kurių yra ir „Continental“, rengs vairavimo pristatymus, kurių metu bus informuojama apie jau esamų saugumo sistemų privalumus ir bus skatinama jas diegti ir į mažus, taip pat kompaktinės klasės automobilius.

Renginių metu taip pat bus ypatingai akcentuojama padangų slėgio ir tinkamo protektoriaus gylio svarba, kadangi drauge su naujausiomis elektroninėmis saugos sistemomis tinkamų padangų naudojimas taip pat turi lemiamą reikšmę saugumui kelyje.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją