Šešių mėnesių BMW pardavimai palyginus su atitinkamu pernykščiu laikotarpiu paaugo 5,8 procento iki 986 tūkst. 557 automobilių, lyginant su 12 procentų „Mercedes“ prekės ženklo augimu iki kiek daugiau nei 1 milijono automobilių pardavimais. Kalbant tiksliai, BMW nuo pirmosios vietos dabar atsilieka 20 tūkst. 62 automobiliais. Trečioje vietoje tarpiniame finiše liko „Audi“, pardavusi 953 tūkst. 200 automobilių (augimas siekia 5,6 procento).

Visos trys kompanijos pažymėjo, kad augimas neturėtų vykti pelningumo sąskaita.

Pirmadienį, liepos 11 dieną, iš anksto nenumatytame pranešime „Mercedes-Benz“ prekės ženklą valdanti „Daimler“ paskelbė antrojo ketvirčio pajamas ir pareiškė, kad pakoreguotos veiklos pelnas pranoko analitikų lūkesčius.

Per birželį pirmavo BMW, kuri pardavė 189 tūkst. 97 automobilius ir pasiekė 9,7 proc. augimą, nes išaugo 2 serijos sedanų ir šios kompanijos padidinto pravažumo automobilių paklausa. Tai šis automobilių gamintojas paskelbė antradienį, liepos 12 dieną, išplatintame pranešime.

„Mercedes“ birželį pasiekė 11 procentų šuolį iki 188 tūkst. 444 automobilių, kurį taip pat paskatino padidinto pravažumo automobilių paklausa. „Audi“ liko trečioje vietoje su 169 tūkstančiais automobilių ir 7,4 procento augimu, labiausiai paremtu A4 ir Q7 modelių sėkme.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (8)