„Švęsdami ikoniškojo visureigio jau penktosios kartos pasirodymą norėjome sukurti įtraukiančią atmosferą, atspindinčią jaudinantį įvykį tiek susirinkusiems svečiams, tiek ir „Range Rover“ kūrėjams. Karta iš kartos šis automobilis tobulėjo ir tapo kultinis. Jis visuomet traukė asmenybes – įvairių sričių lyderius, ambicingiausius kūrėjus ir verslininkus, karališkąsias šeimas, o šį vakarą iš arti galėjome susipažinti su moderniausia jo versija“, – sakė „Jaguar Land Rover“ verslo vadovė Baltijos šalyse Justė Jarušė.

Atspindys meninėje kompozicijoje

Svečių dėmesį patraukusią meninę kompoziciją iš popieriaus ir metalo pristatymo renginiui sukūręs T. Černiauskas atskleidė daug eskizavęs ir bandęs įsivaizduoti, kokioje aplinkoje norėtų išvysti šį automobilį. Taip gimė banguojanti, kylanti, trūkinėjanti, kontrastingai blizganti kompozicija, žavinti harmonija ir nežabotu gaivališkumu.

„Buvau vedamas jausmų, o ne aiškių racionalių sprendimų. Visgi tai visureigis, padidinto pravažumo transporto priemonė, tad magėjo ją panardinti į aplinką, kurioje išryškėtų jos pranašumas. Tuo pat metu tai estetikos, prabangos, funkcionalumo ir pažangios inžinerijos pavyzdys – šiuos komponentus meninėje kompozicijoje atspindi naudojamas metalas, chromas ir griežtos geometrinės konstrukcijos.

Visam tam tarsi priešprieša naudojamas lengvas popierius. Iš jo formuojamas natūralus gamtos landšaftas. Mano manymu, ši kompozicija atspindi tai, ką „Range Rover“ simbolizuoja“, – komentavo menininkas.

Dėl unikalių šiuolaikinio meno projektų, rengiamų Tadao Cern slapyvardžiu, pasaulyje žinomas kūrėjas neslepia, kad savitos naujojo automobilio detalės savaime padiktavo ne vieną idėją.

„Visada buvau „Land Rover“ estetikos gerbėjas. Ypač žaviuosi klasikiniais modeliais ir tuo, kaip dizaino tradicijos perkeliamos į dabar kuriamus įmonės automobilius. Kalbant konkrečiai apie naująjį „Range Rover“ modelį, ypač gerai atrodo jo galinės dalies dizainas. Manau, tai taps autentišku šio produkto parašu“, – apibendrino T. Černiauskas.

Pirmasis toks

Per penkis dešimtmečius tvirtą vietą prabangos pasaulyje užėmęs „Range Rover“ tapo neatsiejamu įkvėpimo, rafinuotumo, elegancijos ir pažangių technologijų pavyzdžiu. Jis perteikia moderniosios prabangos sampratą, vairuotojui ir keleiviams suteikia daugiau rafinuotumo, papildomos įrangos ir personalizavimo galimybių nei kada nors anksčiau. Penktosios kartos modelyje itin dera aukščiausio lygio estetika ir pažangiausios technologijos.

Šis „Range Rover“ surenkamas legendinėje įmonės gamykloje Solihale, Anglijoje, kur atidaryta moderniausia produkcijos linija. Tai pirmasis modelis, sukurtas naujosios „Land Rover“ adaptyviosios modulinės išilginės platformos (angl. Modular Longitudinal Architecture) pagrindu.

Ši architektūra suteikia galimybę automobiliuose projektuoti visas įmanomas jėgos sistemas – nuo vidaus degimo variklių iki hibridinių ar tik elektrinių pavarų. Visiškai elektrinė britiškojo visureigio versija debiutuos 2024-aisiais.

Automobilis gali būti keturių, penkių ar septynių sėdimųjų vietų konfigūracijos bei standartinės ar prailgintos ratų bazės. Tradicines komforto ir pravažumo savybes užtikrina naujoviška „Land Rover“ integruota pakabos valdymo sistema, kontroliuojanti plačiausią važiuoklės technologijų, kada nors pritaikytų tokio tipo automobiliui, asortimentą. Komforto pojūtį dar labiau sustiprina trečiosios kartos aktyvioji triukšmo slopinimo sistema. Dėl jos tai vienas tyliausių automobilių rinkoje.

Visų pasisukančių ratų sistema suteikia didesnį stabilumą tiek važiuojant dideliu greičiu, tiek apsisukant siauriausioje vietoje, o pažangi elektronikos valdoma pneumatinė pakaba iš anksto reaguoja į priekyje esančias kelio sąlygas, pasitelkdama „eHorizon“ navigacijos duomenis.

Apdovanojimų pelniusios technologijos

Naujojo „Range Rover“ vairuotojai ir keleiviai gali naudotis aibe pažangių funkcijų, o pramogų, telefono, navigacijos ir kitų įrenginių parinktys gali būti valdomos balso komandomis.

Visureigiuose įdiegta moderniausia salono oro valymo sistema „Cabin Air Purification Pro3“, apimanti „dual-nanoeTM X“ technologiją, žymiai sumažina virusų ir bakterijų, įskaitant SARS-CoV-2 virusus, skaičių.

Apdovanojimų pelniusi informacijos ir pramogų sistema „PiVi Pro“ naujajame „Range Rover“ išsiskiria didžiausiu kada nors naudotu išlenktu 13,1 colio įstrižainės jutikliniu ekranu. Į pažangią sistemą integruotos dvi „eSIM“ kortelės leidžia kur kas greičiau atsinaujinti programinei įrangai be jokių interneto, reikiamo kitoms programėlėms veikti, trukdžių.

Dėl nuotolinio parkavimo asistento vairuotojas gali valdyti automobilį iš jo išlipęs. Šią funkciją aktyvavus „PiVi Pro“ sistemoje, tereikia nurodyti, kurią iš galimų stovėjimo vietų rinktis. Išskiriamos siauros vietos, į kurias galima įvažiuoti tik pasitelkus nuotolinio parkavimo asistentą: tuomet vairuotojas tiesiog gali išlipti iš automobilio ir užbaigti manevrą jau naudodamasis programėle.

Ypatinga versija

Netrukus nuo gamybos linijos nuriedėsianti „Range Rover SV“ versija suteiks dar daugiau galimybių personalizuoti automobilį. SV modelis bus išskirtinė britų markės prabangos ir suasmeninimo versija – šiomis dviem raidėmis ženklinami ypatingojo bendrovės automobilių tobulinimo padalinio „Special Vehicle Operations“ (SVO) dizaino ir inžinerijos meistrų ištobulinti modeliai.

Kartu su SV versijos gamybos pradžia startuos ir iš tinklo įkraunamų hibridinių (PHEV) automobilių surinkimo darbai. Vien elektra nuvažiuojamas naujojo tokio modelio atstumas padidėjo iki 100 km (pagal WLTP metodiką), tad jo CO2 emisija neviršija 30 g/km.

Į Lietuvą pirmieji „Range Rover“ atvyks balandžio mėnesį.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (2)