Investuotojai į tokius pokyčius reagavo automobilių gamintojų akcijas pasiųsdami 10 proc. žemyn, skelbia „The Los Angeles Times“.
Vartotojų tyrimų bendrovės „Consumer Reports“ puslapyje internete teigiama, kad „Model S“ tiesiog nuostabu vairuoti, tačiau maždaug 1400 tokių automobilių savininkų apklausos metu papasakojo apie nemažai problemų, su kuriomis susiduria kiekvieną dieną. Be to, leidinys šiam elektriniam automobiliui negali suteikti savo rekomendacijos, nes šio sedano vertinimas nuo praeitų metų „vidutinio“ (vertinant pagal patikimumą) smuko iki „blogesnio nei vidutinis“.
Dažniausiai pasitaikantis šio automobilio turėtojų skundas susijęs su itin erzinančia pašalinių garsų mašinos salone problema. Nepaisant šios svarbios smulkmenos, kalbama ir apie žymiai svarbesnes bėdas. Kartais kyla bėdų su automatinėmis durų rankenomis – nesuveikus jutikliams, automobilio atrakinti nepavyks.
Leidinyje pateikiamame trūkumų sąraše kalbama ir apie deformuotus stabdžių diskus, ratų reguliavimo problemas, neveikiančius valytuvus.
Be to, yra duomenų apie pirmųjų automobilių modeliuose pastebėtas transmisijos problemas.
Nepaisant šio solidaus trūkumų sąrašo, net 97 proc. apklaustų „Tesla“ elektromobilių savininkų teigia nepabūgę ir pirktų dar vieną „Model S“. Be to, negaili gerų žodžių garantiniam aptarnavimui.
Pamažu bendrovės akcijų kaina grįžta į įprastas vėžes, tačiau ji vis dar 6,61 proc. mažesnė. Nepaisant to, panašu, kad ateityje „Tesla“ turės nemenką galvos skausmą.
„Žvelgiant į ateitį, dabartinė situacija verčia klausti, ar jie sugebės užtikrinti geresnę kokybę, ėmęsi aktyvesnės gamybos ir pristatydami naujus modelius“, – samprotauja automobilių bandymų vadovas iš „Consumer Reports“ Jake‘as Fisheris.
Visai neseniai „Tesla“ pristatė SUV elektromobilį „Model X“, o jau 2017 metais norėtų pasiūlyti įperkamesnį „Model 3“.