„Polestar“ taip pat sumontavo galingesnį degalų siurblį ir atnaujino praktiškai visą degalų padavimo sistemą.

Automobiliai gaminami su visų varomų ratų sistema bei aštuonių laipsnių automatine transmisija, kuri taip pat buvo suderinta atskirai šiems modeliams.

Nauji agregatai taip pat leido sumažinti automobilių svorį 20 kg: sedanas dabar sveria 1751, o universalas – 1796 kg.

Šimto kilometrų per valandą greitį abi modifikacijos gali pasiekti per 4,7 sekundės arba 0,2 sekundės greičiau nei jų pirmtakės ir pagal šį rodiklį yra greičiausi serijiniai „Volvo“ automobiliai.

Maksimalų automobilių greitį elektronika riboja ties 250 km/val. atžyma.

„Polestar“ meistrai patobulino stabdžių sistemą bei iš naujo suderino vairo mechanizmą, o automobiliai „apauti“ 20 colių skersmens ratlankiais.

Švedai sparčiai plečia rinkų, kurioms bus pasiūlyti šie sportiški „Volvo“, skaičių ir tikisi padidinti metines prekybos apimti nuo 750 iki 1500 vienetų „Polestar“ perdirbtų S60 ir V60.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (12)