„Navigate on Autopilot“ leidžia be žmogaus įsikišimo pačiam automobiliui važiuoti magistraliniais keliais, reaguoti į kelio juostas, persirikiuoti, pasirinkti greitį ir pasinaudojus GPS sistema, pasiekti reikiamą vietą.
Tokios autopiloto galimybės skamba šauniai, bet „Consumer Reports“ teigė, kad iš tikrųjų „Navigate on Autopilot“ veikia prastai.
„Praktikoje mes pamatėme, kad „Navigate on Autopilot“ gerokai atsilieka nuo tikro vairuotojo įgūdžių rinkinio. Ši funkcija nepalieka automobiliams pakankamai vietos juos lenkiant ir, kaip teigia keletas teisėsaugos atstovų, tai daroma netgi pažeidžiant valstijų įstatymus. Tad prie vairo sėdintis vairuotojas dažnai turi užkirsti kelią sistemai priimti netinkamus sprendimus“, – sakė „Consumer Reports“.
Jake Fisheris, vyresnysis „Consumer Reports“ automobilių ir jų sistemų testavimo direktorius teigė, kad sistema nedirba taip, kaip turėtų.
„Sistema turėtų padėti vairuotojui, bet viskas yra priešingai. Ji neįtikėtinai trumparegiška. Atrodo, kad ji nereaguoja į stabdymo ir posūkių šviesas, ji negali numatyti ką darys kiti vairuotojai ir dėl to jūs turite užbėgti įvykiams už akių“, – sakė J. Fisheris.
„Consumer Reports“ taip pat teigė, kad šios autopiloto sistemos dabartinė būklė rodo, kad „Tesla“ vėluoja ir iki šių metų pabaigos greičiausiai nespės pristatyti visiškai išbaigtos autonominio vairavimo sistemos.
„Business Insider“ pasiteiravo „Tesla“ kompanijos ką ji mano apie šią „Consumer Reports“ ataskaitą ir jos pateiktas išvadas. „Tesla“ atstovas pareiškė, kad „mūsų automobiliuose esanti automatinė kelio linijų kirtimo funkcija veikia tinkamai ir mūsų automobiliai milijonus kartų kirto kelio linijas saugiai.“
„Tesla“ atstovas „Business Insider“ taip pat aiškino, kad „Tesla“ šių metų balandžio 3 d. paviešino informaciją apie „Navigate on Autopilot“ ir „po vidinių duomenų peržiūros prieita išvados, kad autopiloto užtikrinamas kelio juostų kirtimo funkcijos saugumo lygis buvo panašus į tą, kuris yra automobilį vairuojant žmogui“.