Iš viso tai jau penktasis „Ford“ laimėjimas IVOTY. „Ford Transit Connect“ surinko 130 taškų iš maksimaliai galimų 160 ir aplenkė konkurentus „Mercedes-Benz Sprinter“ ir „Renault Kangoo“.

„Transit“ šeimos laimėjimų šiuose rinkimuose istorija prasidėjo 2001 metais. 2003 metų komerciniu automobiliu tapo „Transit Connect“, 2007-ųjų „Transit“ ir 2013-ųjų „Transit Custom“.

„Naujasis „Transit Connect“ nustatė naujas žaidimo taisykles kompaktiškų komercinių automobilių rinkoje. Tai buvo iššūkis ir mes didžiuojamės, kad mūsų pastangos buvo įvertintos šiuo prestižiniu apdovanojimu. „Transit Connect“ yra toks pat praktiškas ir tvirtas darbininkas kaip ir jo didesni broliai, tačiau tuo pat metu jis yra patogus, gerai atrodantis ir taupus automobilis“, – sakė „Ford of Europe“ viceprezidentas Barbas Samardzichas.
Ford Transit Connect

Koncernas per dvejus metus visiškai atnaujins savo komercinių automobilių šeimą. „Connect“ tapo antruoju po „Transit Custom“ jos nariu. Kitąmet rinkoje pasirodys 2 tonų keliamosios galios „Transit“ ir kompaktiškas „Transit Courier“.

„Transit Connect“ išsiskiria kukliomis degalų sąnaudomis, maža tarša, patogia krova ir patvarumu. „ECOnetic“ serijos modelių degalų sąnaudos siekia vos 4 litrus 100 kilometrų kelio, o anglies dvideginio emisija neviršija 105 g/km – 34 proc. mažiau nei dabartinio modelio. Modeliui siūlomas ir dvejus metus iš eilės geriausiu pasaulyje išrinktas 1 litro darbinio tūrio „EcoBoost“ benzininis variklis.

„Transit Connect“ klientai gali pasirinkti „Van“, „Double-Cab-in-Van“ ir „Kombi“ kėbulo versijas. Krovinių skyriaus tūris siekia 2,9 arba 3,6 kubinio metro, o didžiausia keliamoji galia siekia 1000 kilogramų.

„Transit Connect“ nustebino komisiją daugeliu savo savybių – pirmiausia gebėjimu suderinti tvirtumą, lengvumą ir kuklias degalų sąnaudas. Tai puikus rinkinys praktiškiems smulkiojo verslo atstovams ar didelių komercinių automobilių parkų valdytojams“, – pažymėjo IVOTY komisijos pirmininkas Pieteris Wiemanas.

„Krovinių skyrius turi specialų liuką nestandartinio dydžio kroviniams, nulenkiamą keleivio sėdynės nugarėlę ir slankiąsias šonines duris prailgintos bazės modifikacijoje. Tokiu būdu į automobilį galima pakrauti „Euro“ standarto padėklą. „Ford“ taip pat daug dėmesio skyrė konstrukcijos tvirtumui ir patvarumui, o pats automobilis turi iki šiol šioje kategorijoje nematytas pasyvaus saugumo sistemas, tokias kaip „Active City Sport“, – pridūrė P.Wiemanas.

Naujasis „Transit Connect“ Europos rinkose turėtų pasirodyti šių metų pabaigoje.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (13)