Vyriausiasis inžinierius Tetsuya Tada liko ištikimas klasikiniam formatui su priekyje montuojamu šešių cilindrų eilėje varikliu ir galiniais varančiasiais ratais, kurie būdingi ankstesnių kartų „Toyota Supra“ ir pirmajam 2000GT sportiniam automobiliui. Dėl trumpos važiuoklės bazės, plačios tarpvėžės, mažo svorio, žemo svorio centro ir itin tvirtos kėbulo konstrukcijos automobilių entuziastai gali tikėtis galios, manevringumo ir tikslaus valdymo derinio.
3,0 l variklis su dviejų kanalų turbokompresoriumi išvysto 340 AG galią, o jo sukimo momentas siekia 500 Nm. Šio variklio ir su juo montuojamo aštuonių pavarų automatinės transmisijos duetas lemia sklandų bei efektingą automobilio pagreitėjimą ir aukštą sukimo momentą visame variklio sūkių diapazone.
„Toyota Gazoo Racing“ komanda visapusiškai išbandė automobilį Niurburgringo Šiaurinėje kilpoje ir aplinkiniuose Vokietijos keliuose, kad užtikrintų automobilio manevringumą, stabilumą ir gerą valdomumą. Intensyvūs bandymai buvo atliekami ir kitų pasaulio šalių keliuose.
Norėdamas įsitikinti, kad automobilis atitinka nurodytas charakteristikas, „Toyota“ prezidentas Akio Toyoda pats jį išbandė Niurburgringo trasoje, prieš uždegdamas žalią šviesą šio modelio gamybai.
Visi automobiliai bus gaminami Austrijos mieste Grace.
„Toyota Supra“ dizaino tema pirmą kartą pristatyta su FT-1 koncepciniu automobiliu, pasirodžiusiu 2014 m., Šiaurės Amerikos tarptautinėje automobilių parodoje Detroite.
Dizaino koncepcija, pavadinta „koncentruotos ribos“, tiesiogiai atsispindi automobilio konstrukcijoje, kurią sudaro trys pagrindinės dalys – trumpa važiuoklės bazė, dideli ratai ir plati stovėsena, preciziška dvivietė kabina ir ilgas variklio dangtis bei kompaktiškas kėbulas, išryškinantys šešių cilindrų vienaeilio variklio ir galinių varomųjų ratų kombinaciją. „Toyota Supra“ vyriausiasis dizaineris Nobuo Nakamura buvo užsimojęs sukurti šiuolaikinio dizaino automobilį su praeitį menančia klasikinio sportinio automobilio stilistika.
Pažymėtina, jog važiuoklės bazė yra trumpesnė nei GT86 kupė, o padangos didesnės. Siekiant užtikrinti optimalų pasipriešinimo koeficientą ir keliamąją jėgą, taip pat idealią svorio pusiausvyrą tarp priekinės ir galinės dalių, tiksliai apskaičiuota kiekviena konstrukcijos detalė. Pavyzdžiui, „double-bubble“ stogas nėra vien praeities įkvėptas stilingas elementas. Jis kartu efektyviai sumažina vėjo pasipriešinimą dėl trumpesnės automobilio priekinės dalies – salono aukštis dėl to nė kiek nesumažėja.
Priekinės dalies dizainas perimtas iš ketvirtosios kartos „Supra“ modelio, tačiau yra daug išraiškingesnis. Tai lemia žema stovėsena, kurią išryškina išsikišusios centrinės radiatoriaus grotelės ir šonuose įrengtos didelės oro įsiurbimo angos varikliui aušinti. Charakteringi priekiniai žibintai išsiskiria šešių šviesos diodų konstrukcija su posūkių ir dienos šviesos žibintais.
Europos rinkai skirtuose „Toyota GR Supra“ modeliuose kaip standartinė įranga bus komplektuojami lengvi ir tvirti 19 colių kaltiniai lengvojo lydinio ratlankiai su pereinančiais juodais ir nedažytais poliruotais plonais stipinais.
„Toyota Supra“ bus pristatytas su aštuonių skirtingų išorės spalvų gama, į kurią įtraukti ryškiai raudonas, geltonas ir mėlynas atspalviai.
Naujojo „Toyota GR Supra“ vairuotojo kabina išsiskiria tradicinių GT elementų ir šiuolaikinių funkcijų derme. Kabina įrengta taip, kad padėtų vairuotojui susikoncentruoti į vairavimą. Tiesiai priešais vairuotoją įrengtas projekcinis ekranas, matuokliai ir pavarų perjungimo svirtelės.
Ant trijų stipinų vairo įrengti papildomi jungikliai. Vairas aptrauktas oda ir yra optimalios formos, todėl jį patogu suimti. Pro vairą gerai matosi didelės raiškos 8,8 colio prietaisų skydelis. Centre įrengtas tachometras su 3D efektu ir pavarų perjungimo indikatorius, kairėje pusėje pateikiami greičio rodmenys, o dešinėje pusėje – informacinės ir pramoginės bei navigacijos sistemų informacija.
Automobilis išsiskiria gana talpia bagažine – joje pakanka vietos į savaitgalio kelionę vykstančių dviejų žmonių daiktams sudėti. Salone įrengtos lenktynėms skirtas primenančios sėdynės, turinčios integruotą galvos atramą ir šonines atramas.
Siūlomi keli apmušalų variantai: odiniai arba kombinuotieji su oda trauktomis atramomis ir perforuota „Alcantara“ medžiaga dengtu atlošu bei sėdimąja dalimi geresnei ventiliacijai ir didesnei atramai užtikrinti.
Variklio charakteristikos
Naujosios Toyota GR Supra varomoji jėga – 3,0 l šešių cilindrų vienaeilis variklis, kurio maksimali galia siekia 340 AG, o sukimo momentas – 500 Nm. Jis komplektuojamas su dviejų kanalų turbokompresoriumi ir tiesioginio degalų įpurškimo bei kintamojo vožtuvų reguliavimo sistemomis, užtikrinančiomis gerą sukimo momentą net pačių žemiausių apsukų diapazone.
Jis montuojamas su aštuonių pavarų automatine transmisija, užtikrinančia greitą pavarų perjungimą su trumpais pavarų perdavimo skaičiais perjungiant žemesnes pavaras. Vairuotojas gali keisti pavaras ant vairo esančiomis pavarų perjungimo svirtelėmis ir pagal poreikį bei atsižvelgdamas į kelio sąlygas pasirinkti „Normal“ arba „Sport“ važiavimo režimus.
Iki 100 km/val. automobilis įsibėgėja vos per 4,3 sekundės. Vairuotojui pasirinkus „Sport“ režimą, atitinkamai pakoreguojamas variklio garsas ir reakcija, pavarų perjungimo režimas, amortizavimo jėga, vairo ir aktyviojo diferencialo nustatymai. Automobilio stabilumo kontrolės sistema turi specialų „Track“ režimą, kurį pasirinkus sumažinamas sistemos įsikišimo laipsnis, todėl vairuotojas gali labiau kontroliuoti automobilio dinamines charakteristikas.
Visos Europos rinkai skirtos „Toyota GR Supra“ versijos bus komplektuojamos su aktyviuoju diferencialu, kuris veikia tiek didinant, tiek mažinant greitį ir gali būti lengvai ir greitai reguliuojamas nuo nulio iki visiško blokavimo. Specialus elektroninis valdymo blokas kontroliuoja platų spektrą įeinančių vairo sistemos, droselinės sklendės ir stabdžio pedalo, variklio apsukų bei kampinio nuokrypio signalų, kad būtų tinkamu laiku aktyvuotas paleidimo mechanizmas.
Du įrangos variantai
„ GR Supra“ modeliai bus pristatyti su dviem komplektacijomis – „Sport“ bei „Premium“ versijomis, komplektuojamomis su 3 l darbinio tūrio varikliu.
Bazinę naujojo „Toyota GR Supra Sport“ modelio komplektaciją sudaro visos automobilio dinamikos potencialą atskleidžiančios funkcijos ir sistemos. Tarp jų minėtinas aktyvusis diferencialas, adaptyvioji kintamojo veikimo pakaba ir 19 colių kaltiniai lengvojo lydinio ratlankiai su galingais stabdžiais.
Į aukštesnio lygio „Premium“ komplektaciją įtraukta „Sport“ įranga ir juodi odiniai apmušalai, JBL garso sistema su 12 garsiakalbių, projekcinis ekranas, belaidis mobiliojo telefono kroviklis bei aksesuarai daiktams laikyti ir papildoma apšvietimo įranga.
Išsami informacija apie specifikacijas ir kainas bus paskelbta 2019 m. pirmajame ketvirtį.