IIHS poligone nakties metu išbandyti 31 skirtingo vidutinės klasės modelio žibintai. Kiekvienas iš šių automobilių turėjo bent po 2 ar 3 skirtingas modifikacijas su skirtingomis lempomis, todėl iš viso buvo išbandyti net 82 žibintų variantai.
Buvo imituojamos penkios situacijos kelyje – važiavimas tiesiai, lėti posūkiai kairėn bei dešinėn ir greiti posūkiai į abi puses. Vertintos tiek artimosios, tiek tolimosios šviesos. Visų automobilių žibintai prieš testus koreguoti nebuvo – modeliai bandyti tokios būklės, kokios ir pasiekia pirkėjus.
Po testų rezultatai specialia įranga buvo palyginti su hipotetine idealia automobilio optika, ir šio palyginimo pagrindu kiekvienas modelis sulaukė atitinkamo įvertinimo.
Beveik nepriekaištingais pripažinti hibridinio „Toyota Prius V“ žibintai, ypač šviesos diodų variantas su automatine persijungimo iš artimų šviesų į tolimas funkcija. Tiesa, tokie žibintai montuojami tik brangiausioje „Prius V“ versijoje, o štai bazinės halogeno lempos gavo vienus žemiausių balų.
Įvertinimo „Patenkinamai“ sulaukė „Acura TLX“, „Audi A4“, 2-osios ir 3-iosios serijos BMW, „Chrysler 200“, „Ford Fusion“, „Lincoln MKZ“, „Subaru Legacy“ ir „Toyota Camry“ skleidžiamos šviesos.
Ir nepatenkinamai kelią nušviečia „Buick Verano“, „Cadillac ATS“, „Chevrolet Malibu“, „Hyundai Sonata“, „Kia Optima“, C ir CLA klasių „Mercedes-Benz“, „Nissan Altima“ ir „Volkswagen Passat“ lempos.
IIHS atstovų teigimu, kai kuriuose šių modeliuose žibintų darbas netinkamas vien todėl, kad jie netaisyklingai sumontuoti pačioje gamykloje.
JAV Nacionalinės greitkelių saugumo administracijos duomenimis, važiavimas naktį sudaro tik ketvirtadalį viso amerikiečių važinėjimo, tačiau tuo metu įvykstančiose avarijose žūva net 49 proc. žmonių. Tiesa, jokios statistikos, aukų skaičių galinčios susieti su automobilių žibintų būkle, nėra.