Net 134 „Fiat Topolino“ modeliai nebuvo įleisti į Italiją, kadangi pareigūnai pripažino, kad gamintojas pažeidė įstatymą taikomą automobilių gamintojams. Tiesa, šį kartą gamintojui nepalanki situacija susiklostė ne dėl modelio pavadinimo, o dėl smulkaus dizaino elemento – Italijos vėliavos simbolių, kuriais paženklinti šie automobiliai.
Vadinamajame „Pagaminta Italijoje“ įstatyme numatyta, kad Italijos simbolius ir su šalimi susijusius pavadinimus gali naudoti tik tie automobilių gamintojai, kurie iš tiesų automobilius gamina šalies viduje. Portalas „The Drive“ praneša, kad kelioms dešimtims „Fiat Topolino“ elektromobilių neleista įvažiuoti į šalį, nes gamintojas pažeidė taisykles ir šiuos modelius paženklino Italijos vėliavomis, nors iš tikrųjų jie surinkti Maroke.
Kaip praneša Italijos laikraštis „La Repubblica“, Italijos finansų policija ir muitinės agentai Toskanos Livorno uoste iš viso konfiskavo 134 „Fiat Topolino“ elektromobilius. Dienraštis cituoja Italijos valdžios institucijų atstovus, kurie apie „Topolino“ sakė: „...jie nėra itališki, ant jų šono negali būti trispalvės, jie pažeidžia įstatymus. Mažieji elektromobiliai gaminami ne „Il Bel Paese“ (vienas iš neoficialių Italijos apibūdinimų, reiškiančių gražiąją šalį), o kitoje Viduržemio jūros pusėje – Maroke.
„The Drive“ taip pat skelbė, kad „Topolino“ surinkimas užsienyje yra akivaizdi išlaidų mažinimo priemonė, mat „Stellantis“ atstovai anksčiau yra sakę, kad taip gaminant automobilius galima tūkstančiais sumažinti tokių modelių, kaip „Alfa Romeo Junior“, pavadinto „Milano“, tačiau po Italijos valdžios įsakymo pervardinto, nes jis gaminamas Lenkijoje, mažmeninę kainą.
„Stellantis“ generalinis direktorius Carlosas Tavaresas teigė, kad gamyba užsienyje būtina siekiant sumažinti būsimų modelių ir elektromobilių kainas, kad jie galėtų pasiekti kritinę masę Europoje ir kad ES automobilių gamintojai galėtų atsilaikyti prieš pigių kiniškų elektromobilių įsigalėjimo rinkoje riziką.
Pastebima, kad šiuo atveju Italijos valdžia tokios griežtos politikos gali laikytis dėl dviejų priežasčių. Pirmiausia, italai iš tiesų ypatingai saugo prekės ženklą „Pagaminta Italijoje“ ir juo naudotis leidžia tik šalies viduje sukurtai ir pagamintai produkcijai. Kita vertus, šiuo atveju, reikšmingu veiksniu gali būti Italijos skirtos investicijos būtent šiai įmonių grupei. Anot „The Drive“, Italija investavo milijonus eurų į „Stellantis“ valstybinių dotacijų forma būtent tam, kad automobilių gamintojas galėtų išlaikyti gamybą šalyje ir neatleisti darbuotojų.
Nepaisant to, kai kurie „Fiat“ modeliai gaminami užsienyje, todėl Italijos valdžia ėmė tikrinti, kokiais principais vadovaujantis yra kuriami automobiliai, o kadangi minėti modeliai buvo sukurti už šalies ribų, valdžia gamintojui uždraudė naudoti bet kokią šalies atributiką ar pavadinimus, kurie bent kažkuria prasme sufleruotų, kad automobiliai gaminami Italijoje, nors taip nėra.