Dėl naujų technologijų ir patobulinimų, gaminimo metu naudojamo itin didelio rankų darbo masto, tai yra pirmosios gamintojo padangos, kurioms buvo suteikti net du aukščiausi „A“ kategorijos Europos Sąjungos padangų žymėjimo įvertinimai dėl valdymo ant šlapios dangos ir pasipriešinimo riedėjimui.
Padangos yra gaminamos 17 ir 18 colių dydžio bei specialiai sukurtos tokiems modeliams kaip „BMW 5 ActiveHybrid“, „Lexus LS 600h“, „Porsche Cayenne S Hybrid“ ir kitiems lengviesiems ir SUV automobiliams su hibridine pavara.
Šios padangos pasižymi maždaug 20 proc. mažesniu nei įprastoms padangoms būdingu pasipriešinimu riedėjimui ir užtikriną tokį patį, kaip ir įprastų padangų, trumpą stabdymo kelią ant šlapios dangos. Be to, valdant ir stabdant ant sausos kelio dangos, padangos pasižymi tokiomis pačiomis kaip ir įprastos padangos savybėmis.
Kokios savybės reikalingos padangoms?
Savo sudėtyje turintis specialiai sukurtą „Green Chili“ junginį, „Conti.eContact“ padangų silikos mišinys užtikrina, kad užpildo dalelių ir polimerų vidinė trintis yra mažesnė nei įprastose padangose, o specialūs priedai dar labiau pagerina valdymo savybes. Šis pažangus mišinys leido pasiekti žymiai mažesnio pasipriešinimo riedėjimui ir išsaugoti tokias pačias geras valdymo ir stabdymo ant sausos kelio dangos savybes.
Protektoriaus blokeliuose esančios specialios konstrukcijos dvigubos lamelės sukuria valytuvo efektą, kuris išskaido kontakto vietoje su padanga susidarančią vandens plėvelę. Greitas vandens pašalinimas padidina gerą valdymą net važiuojant dideliu greičiu, o protektoriaus raštas, kuris buvo įvertintas maksimaliu Europos Sąjungos „A“ padangų žymėjimu, lemia žymiai trumpesnį stabdymo kelią lyjant.
Be to, buvo sukurtos ir naujos padangų sienelės, kurios mažina aerodinaminį ir riedėjimo pasipriešinimą. Šios savybės buvo pasiektos sukūrus mažą oro pasipriešinimą turinčią lengvą ir lanksčią sienelę, dėl kurios padanga sunaudoja mažiau energijos amortizacijos metu, o nedidelis aerodinaminis pasipriešinimas užtikrina dar mažesnes degalų sąnaudas.
Elektros režimu hibridiniai automobiliai važiuoja beveik be garso, todėl tokiomis sąlygomis itin svarbus nedidelis padangos keliamas išorinis triukšmas. Tylų padangos riedėjimą lemia išorinėje protektoriaus pusėje esantis plonas poliuretano putos sluoksnis, kuris mažina riedančios padangos keliamą vibraciją, perduodamą važiuoklei, taip užtikrinant didesnį salono akustinį komfortą.