Manoma, kad jau po metų čia gali prasidėti naujo keturių cilindrų dyzelinio variklio gamyba, o dar po pusantrų metų nuo konvejerio pradės riedėti ir keturių cilindrų turbininė benzininė jėgainė. Šie du varikliai bus pirmieji savos gamybos agregatai po ilgos pertraukos ir žymės svarbų žingsnį „Jaguar Land Rover“ istorijoje siekiant suimti likimą į savo rankas.
Ilgametis BMW gamybos ir produktų kūrimo specialistas Wolfgangas Ziebartas, kuris rugpjūčio mėnesį pradėjo vadovauti „Jaguar Land Rover“ inžinerijos padaliniui, pastebi, kad pats kurdamas ir gamindamas variklius gamintojas užsitikrins didesnę nepriklausomybę. Nors „Jaguar Land Rover“ kol kas neatskleidžia būsimų variklių techninių charakteristikų, spėjama, kad tai bus lengvi, galingi nedidelio dabinio tūrio (maždaug 2.0 l) motorai, aprūpinti naujausiomis variklių technologijomis: turbinomis, tiesioginiu degalų įpurškimu, kintamu vožtuvų valdymu ir kitomis.
„Jaguar“ visuomet garsėjo savo moderniais ir galingais varikliais, nemažai prisidėjusiais prie šios sportiškos markės įvaizdžio kūrimo. Savo ruožtu „Land Rover“ klasikiniai dyzeliniai agregatai nebuvo labai galingi, tačiau pasižymėjo dideliu patikimumu. Nors gamintojas neskelbia, kuriuose modeliuose bus naudojami naujieji varikliai, juos veikiausiai gaus būsimas mažas „Jaguar“ sedanas, „Land Rover Freelander“ bei „Land Rover Range Rover Evoque“.
W. Ziebartas teigė, kad bendrovė nusamdė variklių gamybos ekspertų, kurie turėtų padėti paleisti naująją gamyklą. Šiuo metu ten jau montuojama gamybos įranga, pirmieji prototipai turėtų būti pagaminti pavasarį, o serijinė gamyba prasidėti maždaug po metų. Wolverhamptono gamykla turės dvi surinkimo linijas: vieną benzininiams, kitą dyzeliniams varikliams. Abu agregatai bus tos pačios architektūros, o tai leis supaprastinti gamybą bei sumažins komponentų pirkimo kaštus.
„Jaguar Land Rover“, kaip ir kiti gamintojai, patiria spaudimą mažinti degalų sąnaudas ir anglies dvideginio emisijas. Siekdamas įgyvendinti vis griežtėjančius aplinkos taršos normatyvus gamintojas ketina naudoti mažesnio darbinio tūrio, bet didelės galios turbininius agregatus suderintus su daugiau nei šešis laipsnius turinčiomis pavarų dėžėmis. Kartu siekiama mažinti automobilių svorį. Panašią strategiją renkasi ir kiti rinkos dalyviai, tačiau W. Ziebartas pasidžiaugė, kad būdamas prestižiniu gamintoju „Jaguar Land Rover“ gali sau leisti investuoti į naujas technologijas, kas masiniams gamintojams yra gerokai sudėtingiau.
Jis taip pat pabrėžia, kad keičiantis „Jaguar Land Rover“ savininkams gamintojui pavyko išsaugoti gebėjimą kurti savo variklius. „Jaguar“ savo variklio negamino nuo 1997 m., kuomet tuometinis savininkas „Ford Motor“ uždarė Radfordo gamyklą. Tuo tarpu paskutinis „Land Rover“ gamintas variklis buvo Td5 dyzelinė jėgainė, kurios gamyba prasidėjo 1998 m. ir tęsėsi iki 2007 m. Ilgą laiką pagrindiniu „Land Rover“ varikliu buvo senstelėjęs „General Motors“ V-8 aliumininis agregatas, Didžiosios Britanijos gamintojas taip pat naudojo „Ford Motor“ ir BMW variklius. Net ir pradėjus veikti naujajai Wolverhamptono gamyklai „Jaguar Land Rover“ toliau pirks dalį variklių, nes, pavyzdžiui, sutartis su „Ford Motor“, tiekiančiu benzininius ir dyzelinius motorus, galioja iki 2020 m. Manoma, kad naujosios gamyklos gamybos apimtys laikui bėgant pasieks 300 tūkst. variklių per metus.