„E-type Zero“ kėbulas yra visiškai originalus, kaip ir daugelis kitų svarbiausių dalių, todėl, nepaisant elektrinės jėgainės, jis atrodo, važiuoja ir yra valdomas kaip tikrasis „E-type“. Tiesa, jis yra kur kas dinamiškesnis – „E-type Zero“ sveria 46 kilogramais mažiau ir iki 100 km/val. įsibėgėja per 5,5 sekundės.

„E-type Zero“ 220 kW galios elektrinė jėgainė buvo sukurta būtent šiam modeliui. Ličio jonų baterija turi labai panašų svorį bei išmatavimus, kokius turėjo originalus „E-type“ šešių cilindrų variklis XK. Todėl ją buvo galima įmontuoti buvusio variklio vietoje.

Šešių cilindrų variklis XK buvo pradėtas gaminti 1949-aisiais ir iki 1992 m. buvo montuojamas beveik visuose šio laikotarpio „Jaguar“ modeliuose, įskaitant „E-type“, XK120, Mk2 bei XJ6. Naujoji elektra varoma jėgainė galėtų būti montuojama bet kurioje iš šių transporto priemonių.

Unikalioje „E-type Zero“ elektrinėje jėgainėje naudojamos kai kurios technologijos bei komponentai, pasiskolinti iš I-PACE, „Jaguar Land Rover“ pirmojo visiškai elektrinio automobilio. Vienu įkrovimu „E-type Zero“ gali nuvažiuoti apie 270 kilometrų. Tokį atstumą įveikti jam padeda nedidelis svoris bei puiki aerodinamika. Variklio energijos šaltinis – 40 kWh baterija, kurią galima įkrauti namuose per 6-7 valandas (priklausomai nuo maitinimo šaltinio).

1961-aisiai metais išleistas „E-type“ nuolat buvo renkamas gražiausiu visų laikų automobiliu. Net Enzo Ferrari jį pavadino „gražiausiu kada nors pagamintu automobiliu“.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)