Naujasis apdovanojimų pelniusio galingo miesto visureigio „F-Pace“ išorės dizainas pasižymi paprastumu, tačiau palieka neišdildomą įspūdį. Glotniais, išraiškingais paviršiais pasižyminčiame automobilyje įtaisytas išskirtinio dizaino variklio dangtis su platesne iškilusia dalimi. Naujasis dizainas leido sumažinti automobilio priekyje matomų linijų skaičių ir suteikti automobilio išvaizdai dar daugiau išraiškingumo.
Atnaujinto stiliaus salonas
Atnaujinto stiliaus „F-Pace“ salonas pasižymi išskirtine prabanga, ramybe ir rafinuotumu. Interjere akį traukia išraiškingos, dinamiškos linijos ir jaučiamas dėmesys vairuotojo poreikiams. Naujoji centrinė daiktadėžė, kurioje gali būti įtaisytas papildomai užsakomas belaidis mobiliųjų prietaisų įkroviklis ir yra numatyta daugiau erdvės daiktams laikyti, subtiliai susilieja su prietaisų skydelio gaubtu.
Pačioje salono širdyje – dailiai integruotas centrinis 11,4 colio įstrižainės, didelės raiškos jutiklinis ekranas su lenktu stiklu. Šis ekranas naudojamas informacijos ir pramogų sistemai „Pivi Pro“ valdyti. Patrauklios salono apdailos elementų (viršutinių durų intarpų, priekinio apdailos skydelio ir kt.) formos išgautos naudojant autentiškas medžiagas, pavyzdžiui, akytąją medieną ir aliuminį.
Įkraunamojo automobilio galia ir efektyvumas
Naujajame modelyje „F-Pace“ gali būti įrengiama įkraunamoji hibridinė „P400e PHEV“ varos sistema ir naujojo dizaino keturių cilindrų arba šešių cilindrų benzininis ar dyzelinis variklis. Pirmą kartą šiam modeliui kartu su tam tikro tipo varikliais galima rinktis švelniąją hibridinę varos sistemą (MHEV). Visose modelio „F-Pace“ versijose įtaisyta išmanioji visų varančiųjų ratų sistema ir aštuonių pavarų automatinė transmisija. Galima rinktis iš toliau nurodytų varos sistemos variantų.
Jei įtaisytas dyzelinis variklis:
- 163 AG MHEV 2,0 l darbinio tūrio keturių cilindrų variklis su turbokompresoriumi, aštuonių pavarų automatinė transmisija, visų varančiųjų ratų sistema
- 204 AG MHEV 2,0 l darbinio tūrio keturių cilindrų variklis su turbokompresoriumi, aštuonių pavarų automatinė transmisija, visų varančiųjų ratų sistema
- 300 AG MHEV 3,0 l darbinio tūrio šešių cilindrų variklis su turbokompresoriumi, aštuonių pavarų automatinė transmisija, visų varančiųjų ratų sistema
Jei įtaisytas benzininis variklis:
- 250 AG 2,0 l darbinio tūrio keturių cilindrų variklis su turbokompresoriumi, aštuonių pavarų automatinė transmisija, visų varančiųjų ratų sistema
- 400 AG MHEV 3,0 l darbinio tūrio šešių cilindrų variklis su elektriniu kompresoriumi ir turbokompresoriumi, aštuonių pavarų automatinė transmisija, visų varančiųjų ratų sistema
- 404 AG PHEV 2,0 l darbinio tūrio keturių cilindrų variklis su turbokompresoriumi, aštuonių pavarų automatinė transmisija, visų varančiųjų ratų sistema
Įkraunamoji hibridinė (PHEV) modelio versija su naujojo dizaino 2,0 l darbinio tūrio keturių cilindrų benzininiu varikliu ir 105 kW elektriniu varikliu generuoja 404 AG ir 640 Nm sukimo momentą. 17,1 kWh ličio jonų baterijos varomas pažangusis elektrinis variklis padėjo sumažinti išmetamo CO2 kiekį iki 49 g/km, o degalų sąnaudas – iki 2,2 l/100 km. Be to, automobilis nuo 0 iki 100 km/h įsibėgėja vos per 5,3 sekundės.
Naudodami sparčiojo įkrovimo stoteles (32 kW DC), per 30 minučių automobilio bateriją įkrausite nuo 0 iki 80 proc. Prijungę automobilį prie namuose įrengto 7 kW sieninio įkroviklio, baterijai nuo 0 iki 80 proc. įkrauti užtruksite vos dvi valandas.
Pažangi švelnioji hibridinė pavaros sistema (MHEV), kurią galima rinktis modelio versijoms su keturių ir šešių cilindrų dyzeliniais varikliais bei šešių cilindrų benzininiu varikliu, naudoja starterio generatorių su integruotu diržu (BiSG) ir kaupia stabdant susidarančią elektros energiją, kuri paprastai yra prarandama. Ši elektros energija saugoma atskiroje 48 V ličio jonų baterijoje ir naudojama kartu su įprastu varikliu, kai automobilis greitėja. Be to, naudojant stabdymo metu generuojamą elektros energiją, užtikrinamas sklandesnis automobilio paleidimo (išjungimo) sistemos „Stop / Start“ veikimas.
Visose modelio versijose įtaisyta „Jaguar“ aštuonių pavarų transmisija, kuri gali būti valdoma naudojant ant vairo įtaisytas pavarų perjungimo svirtis.
Visų varančiųjų ratų sistema yra standartinės visų „F-Pace“ modelio versijų įrangos dalis, o su išmaniosios transmisijos dinamikos sistema „Intelligent Driveline Dynamics“, paskirstančia sukimo momentą atskiroms ašims priklausomai nuo važiavimo sąlygų, galėsite mėgautis galinių varančiųjų ratų sistemos teikiamais privalumais.
Naujausios ryšio sistemos
Naujasis „F-Pace“ visureigis yra pagrįstas automobilių gamintojo „Jaguar“ sukurta pažangiąja technologija „Electronic Vehicle Architecture“ (dar vadinama EVA 2.0), pagal kurią automobilyje yra diegiamos įvairios naujausios sistemos, užtikrinančios nuolatinį ryšį su aplinkiniu pasauliu.
Naujosios kartos informacijos ir pramogų sistema „Pivi Pro“ valdoma naudojant naujojo dizaino 11,4 colio įstrižainės didelės raiškos jutiklinį ekraną. Šis ekranas pasižymi didesne raiška ir yra tris kartus ryškesnis bei 48 proc. didesnis nei ankstesnėse modelio versijose įtaisytas 10 colių įstrižainės ekranas. Paprastesnis meniu leidžia naudotojui pasiekti ir atlikti iki 90 proc. įprastų užduočių vos vienu ar dviem piršto bakstelėjimais.
Norėdami padėti vairuotojams greitai pasiekti visą svarbiausią informaciją, naujajame „F-Pace“ visureigyje taip pat įtaisėme atnaujinto dizaino ir ryškesnės grafikos 12,3 colio įstrižainės didelės raiškos sąveikųjį vairuotojo ekraną su langų konfigūravimo funkcija, kuriame galėsite peržiūrėti navigacijos sistemos rodomą informaciją ir nurodymus, skaitmeninį turinį, kontaktų sąrašą bei informacijos ir pramogų sistemos teikiamą informaciją. Šis ekranas gali būti susiejamas su papildomai užsakomu projekciniu ekranu ant priekinio stiklo, kuriame naujojo „F-Pace“ visureigio vairuotojai galės matyti visą jiems reikalingą informaciją, nenuleisdami akių nuo kelio.
Pirmosios naujojo modelio „F-Pace“ versijos Lietuvą pasieks šių metų gale.