SVO padalinyje pluša speciali dizainerių, inžinierių ir technikų komanda, atsakinga už išskirtinių, SVR prekių ženklu pažymėtų „Jaguar“ automobilių našumą ir prabangą. Savo ruožtu, atskira šio padalinio „SV Bespoke“ komanda atlieka papildomus patobulinimus, dėl kurių kiekvienas egzempliorius tampa unikalus.
„Nuo 2019-ųjų, kai buvo pristatytas, „Jaguar F-Pace SVR“ įsitvirtino kaip itin charakteringas ir ypatingų galimybių automobilis. Dar niekada nesiūlėme riboto leidimo „F-Pace“ versijos, todėl sujungus minėtas automobilio savybes su SVO specialistų sukurtomis personalizavimo ir išskirtinumo galimybėmis, „Edition 1988“ tapo dar patrauklesnis. Kadangi jo pasiūla smarkiai ribota, esame įsitikinę, kad tai bus paklausiausias „F-Pace SVR“ modelis“, – pažymėjo „Jaguar SVO“ komercijos vadovas Markas Turneris.
Skirtas pažymint pergalę
Tarp ypatingų proginio modelio savybių, kurias įkvėpė ilgametė „Jaguar“ patirtis automobilių lenktynėse, pažymėtina būtent jam sukurta „Midnight Amethyst Gloss“ spalva, auksaspalviai „Champagne Gold Satin“ 22 colių skersmens kaltiniai lengvojo lydinio ratlankiai, „Sunset Gold Satin“ išorės ir vidaus apdailos detalės bei „One of 394“ ženklinimas, nurodantis ribotą modelio seriją.
Tik 394 automobiliai bus pagaminti, pažymint „Jaguar XJR-9 LM“ automobilio pergalę 1988 metų prestižinėse 24 valandų Le Mano ištvermės lenktynėse.
Specialiai sukurta itin metalizuotų dažų spalva, anksčiau niekada nenaudota dažant „Jaguar“ automobilius, įprastomis sąlygomis atrodo juoda, o ryškioje šviesoje atsiskleidžia ametisto atspalviais.
„Edition 1988“ versija taip pat unikali dėl „Sunset Gold Satin“ auksine spalva nudažyto firminio šios markės šokančio jaguaro ir lazeriu išgraviruoto „Edition 1988“ logotipo ant kiekvieno priekinio sparno skydelio. Šioje automobilio versijoje standartiškai panaudoti „Black Pack“ komponentai, o „Gloss Black“ juodos apdailos paketas išplėstas durelių veidrodėlių gaubtais, stabdžių apkabomis, ratų centriniais dangteliais ir „R“ raide ant SVR ženklelio.
Rafinuotą ir prabangų „F-Pace SVR“ saloną puošia porėto anglies pluošto apdaila, o „Edition 1988“ versijoje žvilgsnį traukia juodi pusiau anilino odos apmušalai ir išskirtinės „Sunset Gold Satin“ spalvos prietaisų skydelio, vairaračio, pavarų perjungimo mentelių ir sportinių šildomųjų bei vėsinamųjų priekinių sėdynių detalės.
Salone montuojamas slankusis panoraminis stogas, projekcinis ekranas, automobilyje taip pat įdiegtos naujausios ryšio technologijos.
Našiausias ir prabangiausias
Šokantis jaguaras ir ant vairo įtaisytas garsinio signalo žiedas nuspalvinti žvilgančia juoda „Satin Black“ spalva. Subtilūs išskirtinius automobilius rengiančių profesionalų „SV Bespoke“ ir „Edition 1988“ prekių ženklai matomi ant apšviestų slenksčių plokštelių ir prietaisų skydelio.
„Sukurti „Edition 1988“ modelį „SV Bespoke“ ir „Jaguar“ dizainerių komandas įkvėpė legendinis automobilis, laimėjęs Le Mano lenktynes. Rezultatas – pergalingas spalvų, tekstūrų ir funkcijų derinys, išryškinantis sportinį laimėjimą ir paverčiantis „F-Pace SVR“ dar patrauklesniu modeliu“, – sakė „Jaguar“ automobilių personalizavimo direktorius Markas Wilkesas.
„F-Pace SVR“ yra našiausia šio vidutinio dydžio SUV versija. Joje montuojamas „Jaguar“ gamybos 5 litrų darbinio tūrio V8 konstrukcijos variklis su mechaniniu kompresoriumi sukuria 550 AG galią ir leidžia nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėti vos per 4 sekundes.
Didžiausias automobilio greitis – 286 km/val. Dėl išsamaus techninių patobulinimų paketo, sukurto ir sukonstruoto SVO specialistų, „F-Pace SVR“ patogu naudoti kasdien – malonumą vairuoti sustiprina jo našumo charakteristikos.
„SVR Edition 1988“ yra prabangiausia „F-Pace“ versija. Galima rinktis S, SE, HSE, „R-Dynamic Black“, „300 Sport“, „400 Sport“ ir SVR jos komplektacijas. Priklausomai nuo rinkos, automobilis gali būti varomas benzininiu ar dyzeliniu varikliais, taip pat jame montuojamos ir įkraunamosios hibridinės jėgos sistemos.
Legendinis XJR-9
„Jaguar“ ir bendrovės „Tom Walkinshaw Racing“ (TWR) drauge sukurtas V12 varikliu varomas anglies pluošto monokoko C grupės automobilis XJR-9 LM iškovojo „Jaguar“ šeštąją iš septynių bendrų pergalių legendinėse 24 valandų Le Mano ištvermės lenktynėse Prancūzijoje ir papildė su „C-Type“ ir „D-Type“ sportiniais modeliais pasiektų pergalių 1951, 1953, 1955, 1956 ir 1957 metų kraitį. Dar viena pergalė Le Mane „Jaguar XJR-12“ automobiliu buvo išplėšta 1990-aisiais.
1988-ųjų pergalingą komandą sudarė pilotai Andy Wallace’as, Johnny Dumfriesas ir Janas Lammersas, kurie kartu per 24 valandas įveikė 5 332,6 kilometro, arba 394 lenktynių trasos ratus. Trofėjų pelnęs automobilis dabar yra „Jaguar“ palikimo kolekcijos dalis.
Sėkmė „Jaguar“ lydėjo ir kitose trasose. Gamintojo bolidas 1988 ir 1990 metais laimėjo 24 valandų lenktynes Deitone (JAV) ir užsitikrino Pasaulio sportinių automobilių čempiono titulus 1987, 1988 ir 1991-aisiais – tai vienas sėkmingiausių gamintojo laikotarpių automobilių sporto istorijoje.