„Elektrinio visureigio pristatymas Europai yra didelis pasiekimas mūsų kompanijai ir kartu reikšmingas „Jeep“ žingsnis elektrifikacijos kelionėje“, – sako „Jeep“ generalinis direktorius Christian Meunier.

Pilnai elektra varomas „Avenger“ į rinką žengia su pažangiu elektros varikliu išvystančiu 156 AG ir 260 Nm sukimo momentą. Tai pirmasis antros kartos elektros variklis, kurį išleido „Emotors“ – bendra „Stellantis“ ir „Nidec Leroy-Somer Holding“ įmonė.

Anot gamintojų, pastarasis modelis iš visų lig šiol pristatytų „Jeep“ visureigių gamoje išsiskiria ne tik elektrine jėgaine, bet ir tuo, kad tai pirmasis priekiniais ratais varomas visureigis, turintis išmaniąją „Selec-Terrain“ sistemą. Ši siūlo net 6 vairavimo rėžimus – „Normal” kasdieniam vairavimui, energiją taupantį „Eco”, sportinį „Sport”, unikalų „Snow” rėžimą, skirtą apledėjusiai ar sniegu padengtai dangai, nuo ratų prasisukimo važiuojant per purvą sauganti – „Mud“, o taip pat užklimpimo smėlyje prevencijai skirtą „Sand“.

„Naujasis „Avenger“ tik patvirtina, jog „Jeep“ yra tvirtai nusiteikęs tapti pirmaujančiu pilnai elektrinių visureigių lyderiu pasaulyje. Kartu, tai ir svarus pranešimas gamintojo konkurentams ir prekybos atstovams tiek pasaulyje, tiek ir Lietuvoje“, – sako oficialios „Jeep“ atstovybės Lietuvoje vadovas Arnoldas Ardzevičius.

Jeep Avenger

Elektrinio miesto visureigio baterijos įkrovimui nuo 20 iki 80 proc. tereikės vos 24 minučių, o naudojant greitą 100 kW krovimo įrangą, nuo 0 proc. pasiekti 80 proc. pakaks vos 34 minučių. Negana to, 100 km atstumui įveikti užteks tik 9 minučių krovimo.

Nors 4,08 m ilgio „Jeep Avenger“ iš pažiūros atrodo kaip kompaktiškas miesto automobilis, tačiau jis sukurtas važiuoti net ir ekstremaliomis sąlygomis. „Avenger“ visureigyje įdiegta naujos kartos elektrinė varomosios jėgos sistema, sudaryta iš naujos galingos baterijos ir našios jėgainės. Įspūdingas automobilio pajėgumas leidžia mėgautis maloniu vairavimu net miško keliukuose, todėl idealiai tiks mėgstantiems aktyvų laisvalaikį.

„Avenger“ yra įdiegta 2 lygio autonominio vairavimo funkcija, kuri automatiškai reguliuoja greitį bei važiavimo trajektoriją, išlaiko automobilį juostos centre saugiu atstumu nuo gretimų automobilių, yra kelio ženklų atpažinimo ir automatinė avarinio stabdymo funkcija, kuri atpažįsta pėsčiąjį ar dviratininką ir užkerta kelią nelaimei. Automobilis taip pat visada „stebi“ vairuotojo akląją zoną, turi 360 laipsnių parkavimosi jutiklius bei dar daugelį išmaniųjų funkcijų.

Jeep Avenger

Pilnai elektra varomas miesto visureigis išsiskiria šiuolaikiška dizaino interpretacija, kurioje išlaikomas autentiškas „Jeep“ stilius – septynių angų grotelės, klasikinės trapecijos formos ratų arkos, iškilūs sparnai, suteikiantys tvirtumo pojūtį kelyje. Interjerą sudaro kelių spalvų aplinkos šviesa ir geltona prietaisų skydelio sienelė, aukščiausios kokybės šildomos juodos sėdynės su geltonais akcentais bei šildomas priekinis stiklas.

Modelis vairuotojus taip pat pasitika su visiškai nauju skaitmeniniu 10,25 colių prietaisų skydeliu, išmaniąja „Uconnect 10“ sistema, integruotomis „Apple CarPlay“ ir „Android Auto“ sistemomis bei išmaniųjų telefonų bevielio įkrovimo vieta.

Pirmieji užsisakiusieji naująjį „Avenger“ galės rinktis iš trijų spalvų – geltonos „Sun Yellow" arba pilkos „Granite gray" su juodu stogu ir juodos „Volcano black". Išskirtinumo modeliui suteikia ir visi LED žibintai bei 18 colių lengvojo lydinio ratlankiai.

Anot „Jeep“ atstovų Lietuvoje, naujieji „Avenger“ automobiliai salonus pasieks kitų metų pirmoje pusėje. Išankstiniai užsakymai pradedami jau nuo šių metų lapkričio mėnesio. Automobilių kainos, pritaikius 5000 Eur valstybės paramą elektromobilių įsigijimui, prasidės nuo 34 990 Eur.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją