Tai yra pirmasis mažų automobilių klasei priskiriamas penkiaduris „Mini“ hečbekas, kuris turėtų sudominti šeimą sukūrusius bei didesnės transporto priemonės ieškančius „Mini“ gerbėjus, kuriems patinka klasikinė šios markės automobilių išvaizda, tad jie nenori rinktis mažo visureigio „Countryman“. Būtent „Countryman“ ir taps vienu iš pagrindinių penkiadurio „Mini“ konkurentų, kitas grėsmingas jo varžovas bus „Audi A1“.
Už „Mini“ markę atsakingas BMW valdybos narys Peteris Schwarzenbaueris mano, kad naujasis penkių durų hečbekas gali tapti populiariausiu markės modeliu, nes net 70 proc. mažų automobilių pirkėjų renkasi penkiadurius modelius. Kita vertus, vadovas pabrėžia, jog pagrindiniu „Mini“ markės modeliu išliks klasikinis trijų durų hečbekas. 398,2 cm ilgio penkiaduris „Mini“ yra 16,1 cm ilgesnis už trijų durų modelį, tačiau 11,3 cm trumpesnis už „Countryman“. Penkiadurio „Mini“ ratų bazė yra 7,2 cm ilgesnė nei trijų durų modelyje, tad gale įsitaisę keleiviai turės daugiau vietos kojoms. Bagažo skyriaus tūris siekia 278 ltr. – 67 ltr. daugiau nei trijų durų hečbeke, tačiau 72 ltr. mažiau nei „Countryman“.
Penkiadurio „Mini“ pirkėjai galės rinktis iš trijų benzininių bei tiek pat dyzelinių variklių, visi agregatai turi turbinas. Kukliausias „One“ turi 1,2 ltr. (75 kW) trijų cilindrų jėgainę, galingesnis „Cooper“ aprūpintas 1,5 ltr. (100 kW) trijų cilindrų varikliu, o galingiausias „Cooper S“ gali pasigirti 2,0 ltr. (141 kW) keturių cilindrų agregatu. Silpniausia dyzelinė versija „One D“ gavo 1,5 ltr. (70 kW) trijų cilindrų motorą, „Cooper D“ turi tą patį variklio bloką, tačiau jo variklio galia siekia 85 kW, o „Cooper SD“ naudoja 2,0 ltr. (125 kW) keturių cilindrų jėgainę. Visi varikliai komplektuojami su šešių laipsnių mechanine pavarų dėže. Visi, išskyrus tik silpniausiąjį „One D“, gali būti užsakomi su šešių laipsnių „automatu“.
Gamintojas tikina, kad ir erdvesnis „Mini“ pasižymi tokiu pat dinamišku valdymu, kaip ir jo „mažesnysis brolis“. Savo gyvenimo be išmaniojo telefono neįsivaizduojantys pirkėjai galės užsisakyti „Connected“ sistemas, leidžiančias prijungti telefoną ir naudotis įvairiomis programėlėmis. Universalo „Clubman“ gerbėjai taip pat neliks palikti likimo valiai: gamintojas žada pristatyti naujos kartos „Clubman“, tačiau jis greičiausiai turės įprastinę penkių durų konfigūraciją, o dabartinis modelis turi į priešingą pusę atveriamas dureles keleivio pusėje.