„Ford Motor“ Europos padalinio vadovas Stephenas Odellis sako kol kas neprognozuojantis augimo, tačiau mato ir gerų ženklų. „Daimler“ irgi skelbė, jog automobilių paklausos smukimas Vakarų Europoje jau pasiekė dugną, tad netrukus turėtų prasidėti laipsniškas atsigavimas.

Tuo tarpu „Renault-Nissan“ vadovas Carlosas Ghosnas nėra nusiteikęs optimistiškai ir mano, kad geriausiu atveju 2014-2015 m. Europos rinka išliks stabili, tačiau negalima atmesti ir tolimesnio smukimo, nors jis jau neturėtų būti toks smarkus, kaip pastaraisiais metais. C.Ghosnas mano, kad augantis nedarbas ir toliau mažins automobilių paklausą, tad „Renault“ ruošiasi kelis metus truksiančiam sąstingiui.

Restruktūrizacijos specialistai „AlixPartners“ prognozuoja, kad bent iki 2020 m. Vakarų Europos rinka nepasieks rekordinio 2007 m. lygio. Pasak jų, kitąmet dar reikia laukti smukimo, o vėliau – bent penkerius metus truksiančios stabilizacijos. „AlixPartners“ atstovas Stefano Aversa sako, jog geroji žinia yra tai, kad smukimas pagaliau liausis, tačiau blogoji žinia – kad pagerėjimo artimiausiu metu laukti neverta. Kaip pagrindinės sąstingio priežastys įvardijama nedarbas, sumažėjusios gyventojų išlaidos ir netikėjimas geresne ateitimi.

Europos naujų automobilių rinkos nuosmukis prasidėjo 2008 m. 2009-2010 m. kai kurių šalių vyriausybės vykdė automobilių pirkimo skatinimo programas, kurios leido kiek pagerinti rezultatus, tačiau rinkos smukimo tai nesustabdė, nes po pasaulinio ekonomikos nuosmukio prasidėjo Europos skolų krizė.

Tiesa, yra ir kiek optimistiškesnių prognozių. Pavyzdžiui, „Morgan Stanley“ analitikai prognozuoja, kad šiemet pasiekusi žemiausią tašką kitąmet Vakarų Europos naujų automobilių rinka išaugs 4% ir pasieks praeitų metų lygį. „IHS Automotive“ specialistai irgi tiki laipsnišku rinkos atsigavimu: anot jų, jau kitais metais rinka pradės augti ir lėtas augimas tęsis iki pat 2020 m., tačiau net ir dešimtmečio pabaigoje rinka dar nepasieks prieškrizinio lygio.