LŽ žiniomis, iki šiol Lietuvą užkariauti kiniškais automobiliais norėjo dvi bendrovės. „IM Group“ atstovai tik garsiai apie tai kalbėjo, tačiau jokių veiksmų taip ir nesiėmė, o kitai kiniškai markei „Dongfeng Motor“ Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje iki šiol skelbiasi atstovaujanti bendrovė „Autobagi“.
Kompanijos direktorius Giedrius Diktanas patvirtino, kad jo vadovaujama įmonė 2010 m. į Lietuvą buvo atsigabenusi apie 40 pigių komercinių kiniškų automobiliukų, tačiau mūsų krašte jų pardavė tik 3, dar po vieną – Latvijoje ir Estijoje, o likusius realizavo Lenkijoje ir Vokietijoje.
Lietuvos autoverslininkų asociacijos prezidento Mindaugo Beišio manymu, pirkti ar nepirkti kiniškus automobilius veikiau yra įpročio dalykas. „Lietuviai mėgsta važinėti vokiškomis, japoniškomis mašinomis. Ir šį įprotį išties būtų sunku pakeisti. Be to, įsigijus kinišką automobilį iškiltų papildomų rūpesčių - nėra detalių, priežiūros centrų. Pirkėjai viską įvertina“, - kalbėjo jis.