Tarp pernai Europoje parduotų 124 500 „Škoda Octavia“ universalų, net 20 proc. turėjo visus varančiuosius ratus. O tokiose šalyse, kaip Norvegija ir Šveicarija jų buvo parduota daugiau nei vien tik priekiniais ratais varomų modelių (atitinkamai 61 proc. ir 55 proc. daugiau).

Naujos kartos „Škoda Octavia Combi 4x4“ turės naujausią „Haldex 5“ sankabą. Ji paskirsto sukimo momentą tarp skirtingų ašių ir kiekvieno rato atskirai. Įprastomis eismo sąlygomis varantieji yra priekiniai ratai. Tačiau kai tik prisireikia daugiau sukimo momento ar geresnio ratų sukibimo, galia perduodama galiniams ratams. Visose universalo versijose montuojama elektronika valdomas diferencialas, kuris užtikrina tolygų ratų sukibimą su danga.

Naujasis „Škoda Octavia Combi 4x4” bus siūlomas su vienu benzininiu 1.8 TSI/180 AG ir dviem dyzeliniais – 1.6 TDI/105 AG ir 2.0 TDI/150 AG varikliais. Visi varikliai montuojami su standartine „Start-Stop“ ir energijos rekuperacijos sistema. Pasak „Škoda“ gamintojų, palyginti su senuoju modeliu, šios technologijos leidžia sutaupyti iki 14 proc. degalų.

Vidutinės silpnesnio dyzelinio modelio sąnaudos bus vos 4,5l/100 km, su 2.0 TDI/150 AG motoru – 4,9 l/100 km. Dyzeliniai automobiliai bus komplektuojami su mechanine 6 pavarų greičių dėže.

Su 1.8 TSI/180 AG benzininiu motoru bus siūloma tik dviejų sankabų 6 pavarų DSG automatinė greičių dėžė, o vidutinės degalų sąnaudos sieks 6,7 l/100 km. Toks automobilis iki 100 km/val. įsibėgės per 7,5 sekundes ir pasieks maksimalų 227 km/val. greitį.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (27)